ایسوس از گوشی‌های ذ‌‌ن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

کمپانی ایسوس از گوشی‌های ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ که پرچمدارهای امسال این کمپانی می‌باشند با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد. ویژگی‌های هر دو این گوشی‌ها خاص است که در این میان باید به دوربین چرخشی ذن فون 8 فلیپ اشاره کنیم.

کمپانی ایسوس هر دو پرچمدار خود را با پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام راهی بازار خواهد کرد که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی 5G نیز داشته باشد. نسخه پایه این گوشی یعنی ذن فون 8 با صفحه نمایش 5.9 اینچی عرضه خواهد شد که از تکنولوژی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه خواهد شد. در این گوشی از 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

در پنل پشتی ذن فون 8 در بخش دوربین اصلی مشخصات دوربین دستگاه‌های سری ذن‌فون ۷ را مشاهده می‌کنیم. یعنی دوربین اصلی ذن فون 8 64 مگاپیکسلی است که با لرزشگیر اپتیکال در کنار دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز 12 مگاپیکسلی هستیم که در بالای نمایشگر تصاویر کاربران را ثبت خواهد کرد.

asus-zenfone-8-flip-01.jpg
-

در بخش باتری این گوشی شاهد یک باتری 4000 میلی امپر ساعتی هستیم که از یک شارژر۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. نکته مهم این بخش این است که این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی البته از جک هدفون ۳.۵ میلی متری و اسپیکرهای دوتایی اختصاصی بهره‌مند می‌باشد.

نسخه فلیپ این پرچمدار یعنی ذن فون 8 فلیپ با یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED ارائه خواهد شد که رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزب دارد. این نسخه از پرچمداران امسال ایسوس از 8 گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. . باتری نسخه فلیپ ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

asus-zenfone-8-flip-01.jpg
-

در پنل پشتی ذن فون 8 فلیپ شاهد یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که به همراه دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو همراه شده است و با مکانیزم چرخان این دوربین تبلیل به دوربین سلفی نیز خواهد شد.

به احتمال زیاد و براساس اعلام کمپانی ایسوس در تابستان شاهد عرضه گوشی ذن فون 8 به بازار آمریکا خواهیم بود. در رابطه با قیمت این گوشی، کمپانی سازنده هنوز قیمتی اعلام نکرده اما گفته می‌شود که با رقمی بین ۵۹۹ دلار تا ۷۹۹ دلار دلار در بازار ایالات متحده باشد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر