مشخصات ذن فون 8 مینی فاش شد؛ قدرت پرچم‌دار در دل یک گوشی کوچک

ذن فون 8.jpg

ایسوس در نظر دارد تا امسال برای اولین بار از سه گوشی ذن فون رونمایی کند که یکی از این گوشی‌های سایز کوچکی دارد اما به اندازه‌ی یک گوشی پرچم‌دار قدرتمند است. حالا مشخصات ذن فون 8 مینی فاش شده است.

ایسوس در نظر دارد تا در تاریخ 12 می یعنی 22 اردیبهشت ماه از گوشی‌های سری ذن ‌فون 8 رونمایی کند. این خانواده شامل 3 عضو ذن فون 8، ذن فون 8 پرو و ذن فون 8 مینی (یا ذن فون 8 فیلپ) می‌شود. ایسوس در تبلیغاتش، از عبارت قدرت یک پرچم‌دار در سایز کوچک استفاده کرده است که این احتمال را به وجود می‌آورد که ذن فون 8 مینی همراه با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 معرفی شود. حالا تقریباً یک هفته قبل از رونمایی، مشخصات ذن فون 8 مینی فاش شده است.

انتظار داریم که ذن فون 8 مینی در 5 مدل مختلف از نظر حافظه داخلی و رم راهی بازار شود. مدل پایه شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود اما قدرتمندترین مدل با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. سه کانفیگ دیگر هم به ترتیب 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

بنا به جدیدترین اطلاعاتی که درباره‌ی این گوشی در دست است، ذن فون 8 مینی از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (با ظرفیت واقعی 3835 میلی آمپر ساعتی) بهره برده و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات کلیدی ذن فون 8 مینی که فاش شده است.jpg
مشخصات کلیدی ذن فون 8 مینی که فاش شده است -

تا به این لحظه می‌دانیم که ذن فون 8 مینی قرار است با نمایشگر 5.92 اینچی از نوع OLED با رفرش ریت 120 هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 و دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی (سنسور Sony IMX686) راهی بازار شود.

در آخر باید اشاره کنیم که انتظار می‌رود ایسوس در ذن فون 8 مینی از طراحی مرسوم در گوشی‌های هوشمند بهره برده و به جای دوربین بیرون جهنده، از دوربین سلفی درون حفره‌ای در نمایشگر استفاده کند. با این وجود احتمالاً ذن فون 8 فیلپ از دوربین اصطلاحاً Flip بهره ببرد.

اخبار مرتبط:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، اردیبهشت ماه 1400

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: dealntech


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر