گوشی گیمینگ راگ‌فون ۵ با رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ دیده شد

asus_rog_phone_5.jpg

ایسوس در تدارک ساخت و عرضه‌ی گوشی گیمینگ راگ فون 5 با نمایشگر ثانویه در پنل پشتی است که حالا مدلی از این گوشی با 16 گیگابایت رم در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است.

چندی پیش (دقیقا در ماه دسامبر) اطلاعاتی درباره‌ی یک گوشی ایسوس با شماره مدل I005DA در بنچمارک دیده شد که این گوشی از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و احتمال می‌دهیم که راگ فون 5 ایسوس باشد. حالا مدل دیگری از این گوشی با 16 گیگابایت رم در پایگاه داده‌ی بنچمارک دیده شده است. این مدل از راگ فون 5 در بخش تک هسته و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 1131 و 3729 را بدست آورده است که این امتیازها بیشتر از امتیازات مربوط به مدل 8 گیگابایتی آن بوده است.

اطلاعات بنچمارک راگ فون 5 با 16 گیگابایت رم.jpg
اطلاعات بنچمارک راگ فون 5 با 16 گیگابایت رم -

درست مانند مدلی از این گوشی با 8 گیگابایت رم، نمونه‌ی 16 گیگابایتی هم از سیستم عامل اندروید 11 و پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 بهره می‌برد. اگرچه بنچمارک هیچ اطلاعات دیگری درباره‌ی این گوشی را فاش نکرده است، اما وب سایت TENNA گفته است که این گوشی از نمایشگر 6.78 اینچی امولد با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه‌ی 5G راهی بازار خواهد شد.

وب سایت 3C هم بهره بردن این گوشی از شارژ 65 واتی را تایید کرده است. همچنین تصاویر و ویدئوهای فاش شده از این گوشی، وجود دوربین سه گانه در پنل پشتی و همچنین یک نمایشگر ثانویه را تایید کرده است.

با وجود اینکه اگر اطلاعات منتشر شده در وب سایت‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم، پازل مشخصات راگ فون 5 تقریباً تکمیل می‌شود اما هنوز زمان رسمی معرفی این گوشی مشخص نشده است. در این خصوص تنها باید به پوستری که ماه گذشته منتشر شد اشاره کنیم که زمان معرفی این گوشی را بین اواخر ماه مارس تا اواسط ماه آوریل، پیشبینی کرده بود.

اخبار مرتبط:

راگ فون 3 ؛ هیولای گیمینگ ایسوس با قدرتمندترین سخت افزار معرفی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ممد

شنبه, 25 بهمن 1399

هنوز راگ فون 4 نیومده راگ 3 تازه اومده لیک شده باشه ؟

پاسخ

ثبت نظر