ویدئوی کوتاهی از ROG Phone 5 فاش شد

rog phone 5.png

راگ فون 5 گوشی گیمینگ آینده‌ی ایسوس است که حالا ویدئوی کوتاهی از آن، در دست یک کاربر منتشر شده است. در این ویدئو وجود یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی، بیش از هر چیزی به چشم می‌آید.

این روزها شاهد انتشار اخباری درباره‌ی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 5 هستیم. حالا یک ویدئوی بسیار کوتاه منتشر شده است که ظاهر پنل پشتی و نمایشگر ROG Phone 5 ایسوس را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در تصویر می‌بینید، یک نمایشگر ثانویه‌ی کوچک و باریک در پنل پشتی به چشم می‌خورد که به صورت مورب در دل طراحی پنل پشتی، جا خوش کرده است. این نمایشگر کوچک، برای نمایش نوتیفیکیشن‌های بازی و تماس‌های ورودی کاربرد دارد.

در یک لحظه‌ی کوتاه، نمایشگر این گوشی گیمینگ هم نشان داده می‌شود که اندازه‌ی حاشیه‌های آن را فاش می‌کند. همانطور که در ویدئو می‌بینید، حاشیه‌ها شبیه به راگ فون 3 اما کمی باریک‌تر است.

مشخصات سخت افزاری راگ فون 5

در خصوص مشخصات این گوشی اطلاعات چندان زیادی فاش نشده اما به نظر می‌رسد نمایشگر آن دارای رفرش ریت 144 هرتزی باشد و به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 مجهز شود. همچنین انتظار داریم که یک باتری 6000 میل آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی هم در این گوشی گیمینگ آینده‌ی ایسوس به کار برود. بدون شک در روزها و هفته‌های آینده، اطلاعات زیادی درباره‌ی ROG Phone 5 فاش خواهد شد.

ایسوس راگ فون 5.jpg
ایسوس راگ فون 5 -

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر