ایسوس ROG Phone 3 با پردارنده اسنپدراگون865 پلاس در پاییز امسال ارائه می‌شود

sfdshtghytujgfgedg.jpg

ایسوس در نظر دارد تا راگ فون 3 را در سه ماهه سوم سال 2020 و با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس عرضه کند.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده توسط یک پایگاه خبری چینی، ایسوس در نظر دارد یک جانشین برای ROG Phone 2 که در سال گذشته رونمایی شده بود، در سه ماهه سوم سال 2020 یعنی در پاییز امسال با نام ROG Phone 3 عرضه کند.

این خبر اگرچه مشخصات خاصی از این گوشی گیمینگ را فاش نمی‌کند اما باعث شده است تا شایعات مربوط به این دستگاه زیاد شود. اما آنچه در این شایعات واقعیت دارد پردازنده‌ای است که بی شک در این گوشی به کار خواهد رفت. درواقع گفته می‌شود که راگ فون 3 از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس بهره خواهد برد که قدرتمندترین پردازنده موبایلی خواهد بود که در آینده نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت.

کوالکام در ماه جولای سال گذشته اسنپدراگون 855 پلاس را معرفی کرد و این احتمال وجود دارد که این کمپانی در همان بازه زمانی، از اسنپدراگون 865 پلاس رونمایی کرده و این پردازنده را در گوشی گیمینگ راگ فون 3 به کار ببرد.

تلفن هوشمند ASUS ROG Phone 2 در سال گذشته اولین دستگاهی بود که از پردازنده ارائه شده کوالکام، اسنپدراگون 855 پلاس استفاده کرد این احتمال وجود دارد که امسال نیز همین روند ادامه دارد. اگر ایسوس این کار را انجام دهد، راگ فون 3 اولین دستگاهی خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس استفاده خواهد کرد.

موبایل ROG Phone 3 از دوربین دوگانه 24 مگاپیکسلی و 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و مشخصات دیگر این دستگاه شامل رم 8 گیگابایتی / 12 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت و باتری 6000 میلی آمپری خواهد بود.

پیشنهاد فیسیت: تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 ایسوس؛ یک ابر قهرمان

اخبار مرتبط:

بررسی گوشی‌های گیمینگ بلک شارک 3 و 3 پرو؛ دو هیولای قدرتمند

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر