افشای مشخصات کامل ایسوس ذن‌فون ۸ پیش از رونمایی رسمی

Untitled-1.jpg

چند روز دیگر بیشتر نمانده تا شاهد رونمایی از ایسوس ذن‌فون ۸ و ذن‌فون ۸ فلیپ باشیم. اکنون مشخصات یکی از این پرچمداران فاش شده است. البته در این گزارش با گوشی به نام ذن‌فون ۸ مینی روبه‌رو هستیم که بدون هیچ پسوند و پیش‌وندی معرفی شده است.

یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «ماکول شارما» مشخصات این پرچمدار را اعلام کرده است. او گفته که کمپانی ایسوس برای این گوشی پرچمدار از یک صفحه‌نمایش 5.9 اینچی امولد سامسونگ استفاده کرده که با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و گوریلا گلس ویکتوس ارائه خواهد شد. سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.

این گوشی ایسوس به مانند سایر پرچمداران سال 2021 از پردازنده اسپیدراگون 888 بهره‌‌مند خواهد شد و میزان حافظه داخلی این گوشی هوشمند 256 گیگابایت خواهد بود که با 16 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. ابعاد این محصول برابر ۸.۹ در ۶۸.۵ در ۱۴۸ میلی‌متر است و وزنش به ۱۶۹ گرم می‌رسد. در رابطه با باتری این دستگاه نیز گفته شده است که یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی مصرفی این دستگاه را تامین خواهد کرد و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Asus-Zenfone-8.jpg
-

در بخش پنل پشتی این دستگاه یک دوربین 64 مگاپیکسلی شاهد خواهیم بود که به همراه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید همراه خواهد شد. ظاهرا کاربران با این دوربین می‌توانند ویدیوهای ۸K و همچنین ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. ایسوس ذن‌فون ۸ با جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و خروجی Hi-Fi از راه خواهد رسید.

این دستگاه از صدای استریو پشتیبانی خواهد کرد و به همراه سه میکروفن، از ضبط صدای OZO ارائه می‌شود.

این پرچمدار از یک دوربین دوگانه بهره‌می‌برد که براساس اطلاعات بدست آمده، دوربین اولترا واید از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌تواند تصاویر ماکرو هم بگیرد. سایر قابلیت‌های این پرچمدار ایسوس بلوتوث ۵.۲ و وای فای ۶ است.

فعلا در رابطه با قیمت هنوز بحثی مطرح نشده و باید تقریبا یک هفته دیگر منتظر بمانیم تا بدانیم که این پرچمداران با چه قیمتی ارائه خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر