بازی Battlefield 2042 را تا 16 اکتبر رایگان تجربه کنید

battelfild.jpg

شرکت "الکترونیک آرتز" (Electronic Arts) اعلام کرده است که بازی شوتر آنلاین "بتلفیلد 2042" (Battlefield 2042) تا تاریخ 16 اکتبر به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. خبرگزاری DSOGaming نیز این اعلان را تأیید کرده و بازیکنان را به این موضوع دعوت می‌کند.

با توجه به گزارش DSOGaming، شرکت Electronic Arts تصدیق کرده است که از این تاریخ تا 16 اکتبر (24 مهر 1402)، عنوان Battlefield 2042 را می‌توان به صورت رایگان تجربه کرد. این دوره رایگان تقریباً مشابه مرحله Open Beta بازی "ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3" (Call of Duty: Modern Warfare 3) خواهد بود.

Battlefield 2042 در نوامبر سال 2021 منتشر شد. در زمان عرضه، با وجود مشکلات گرافیکی و باگ‌های متعددی، بازخوردهای منفی از سوی کاربران را در پلتفرم "استیم" به‌دنبال داشت. از آن زمان، استودیو توسعه‌دهنده "دایس" (DICE) به‌روزرسانی‌های زیادی را منتشر کرده و در حال حاضر "بتلفیلد 2042" در پلتفرم Steam امتیازات Mixed را از کاربران دریافت کرده است.

دسترسی به فصل ششم بازی Battlefield 2042 برای بازیکنان رایگان خواهد بود. این فصل شامل نقشه جدید Redacted است که در مکان‌های نزدیک به تنگاهراس و بسته‌ها تنظیم شده و ارائه اسلحه‌ها و ابزارهای جدیدی دارد. همچنین بازیکنان قادر به فعال‌سازی 100 سطح از محتوای Battle Pass هستند.

WCCFbattlefield20423

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون بازی Battlefield 2042 را از پلتفرم Steam دانلود نمایند. شرکت EA تخفیف 84 درصدی را برای تمامی نسخه‌های بازی Battlefield ارائه داده است. اگر به اجرای نسخه‌های قدیمی‌تر این سری بازی علاقه دارید، بهترین فرصت استفاده از این تخفیف ویژه را خواهید داشت.

لطفاً نظرات و عقاید خود را درباره این بازی رایگان Battlefield 2042 تا تاریخ 16 اکتبر با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: dsogaming.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر