ایرباد بی‎‌سیم بیتس استودیو بادز با فناوری حذف نویز فعال معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی بیتس ساعاتی پیش از ایرباد بی‌سیم خود با طراحی انقلابی نسبت به نسل‌های قبل رونمایی کرد. نام این هدفون بی‌سیم بیتس استودیو بادز است که از از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد، ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

این محصول در مقایسه با نسل‌های قبلی این شرکت با طراحی انقلابی از طرف بیتس استودیو روبه‌رو شده است و ساقه‌هایی دیگر در این طراحی دیده نمی‌شود. به همین‌ دلیل وزن کمی دارد و به راحتی درون گوش جای می‌گیرد. بدون شک انتظار داریم که ایرپاد پرو 2 اپل نیز با همین شکل و شمایل رونمایی شود و ساقه‌ی ایرپاد نیز حذف شود.

ایرباد بیتس با استفاده از میکروفن‌های خارجی خودش صداهای اطراف را به کلی حذف می‌کند تا در هنگام مکالمه مزاحمتی برای کاربر ایجاد نشود. اما هستند بعضی از کاربران که تمایل دارند صدای اطرافشان را بشنوند به همین دلیل باید حالت شفافیت را انتخاب کنند؛ در این وضعیت، همان میکروفن‌ها صدای محیط را از طریق اسپیکر به گوش شما می‌رسانند.

beats-studio-buds-1-1.jpg
-

استودیو بادز بر خلاف محصولات این شرکت فاقد تراشه اختصاصی اپل است، ولی گفته می‌شود که در کمترین زمان می‌توان آن را به دستگاه‌های اپل و اندرویدی متصل کرد. اگر کاربران اندرویدی بخواهند هرگونه‌ تغییراتی داشته باشند و شخصی‌سازی انجام دهند باید از طریق اپ بیتس این کار را انجام دهند اما در دستگاه‌های اپل، چنین کاری از طریق خود سیستم عامل امکان‌پذیر است.

بد نیست که راجب این موضوع نیز صحبت کنیم و از قابلیت این ایرباد بگوییم، با توجه به عدم استفاده از چیپ W1 یا H1 در استودیو بادز اما از صدای فراگیر یا فضایی در اپل موزیک پشتیبانی می‌شود. این محصول برای فعالیت‌های ورزشی طراحی نشده است ولی با پشتیبانی از استاندارد IPX4 در برابر عرق و آب مقاومت از خود نشان می‌دهد.

beats-studio-buds-2.jpg
-

بیتس استودیو بادز در هنگام استفاده مداوم یا گوش کردن موسیقی تا 8 ساعت شارژدهی دارد، اما اگر قابلیت شفافیت را انتخاب کنید این فعالیت به 5 ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. با کیس ارائه شده این هدفون بی‌سیم می‌توانید تا 24 ساعت موسیقی گوش کنید. برای شارژ قاب باید از پورت USB-C استفاده کنید و با ۵ دقیقه شارژ، می‌توانید تا یکساعت از ایرباد جدید بیتس استفاده کنید.

beats-studio-buds-3.jpg
-

براساس اعلام رسمی قیمت ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز برابر ۱۵۰ دلار خواهد بود و قرار است که این هدفون در سه رنگ مشکی‌ سفید و قرمز راهی بازار شود. امکان پیش‌خرید این محصول از امروز در برخی کشورها وجود دارد و از تاریخ ۳ تیر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Appleinsider

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر