شیائومی هدفون بی‌سیم جدیدش را ۲۳ اردیبهشت رونمایی می‌کند

Untitled-1.jpg

کمپانی شیائومی اعلام کرده که در روز بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال قرار است که از یک هدفون بی‌سیم پرچمدار رونمایی کند که از قابلیت حذف نویز بهره خواهد برد. احتمال دارد که این هدفون با سری سیلیکونی ارائه شود.

در سال گذشته میلادی، کمپانی شیائومی از یک هدفون بی‌سیم با نام می ایر 2 پرو رونمایی کرد و آن‌گونه که وبسایت GSMArena اعلام می‌کند، مدل بعدی نسل آینده این هدفون بی‌سیم به زودی رونمایی خواهد شد. اما کمپانی شیائومی تصویری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و از قاب یک هدفون بی‌سیم پرده برداشته که در روی لولاهای آن از لوگو جدید شیائومی استفاده شده است. در پوستر منتشر شده تاریخی نوشته شده که اعلام می‌کند در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۱ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) هدفون جدید این کمپانی چینی‌ معرفی می‌شود.

حالا یکی از افشاگران تصویری را از این هدفون منتشر کرده که به نظر می‌رسد این هدفون توگوشی شیائومی سَریِ سیلیکونی دارد.

Untitled-1-10.jpg
-

در گفته‌های اخیر شیائومی اشاره شده که این هدفون با قابلیت حذف نویز رونمایی می‌شود. البته در این بین بیان نشده که آیا این قابلیت حذف نویز همان حذف نویز اکتیو است یا خیر اما به دلیل اینکه شرکت‌های رقیب نظیر سامسونگ، اپل، هواوی، سونی و… محصولاتی با این قابلیت در اختیار دارند و راهی بازار کرده‌اند، شیائومی گجتی را بدون این قابلیت معرفی کند. به همین دلیل باید تا زمان معارفه صبر کنیم تا متوجه همه چیز شویم. البته با وجود سری‌های سیلیکونی، بدیهی است صدای محیط تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند حال این حذف نویز به شکل اکتیو هم حضور خواهد داشت یا خیر هنوز مشخص نیست.

در کیس شارژ این هدفون طراحی زیبایی را مشاهده می‌کنیم اما باید امیدوار باشیم که این قاب زیبا از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرد چرا که برای یک هدفون بسیار ضروری است.

Untitled-2-8.jpg
-

در رابطه با ظرفیت باتری این کیس هدفون هنوز اطلاعاتی مطرح نشده اما کیس می ایر ۲ پرو به یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده بود که عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت. برای اینکه این هدفون زیبا را شاهد باشیم فقط باید سه روز دیگر صبر کنیم تا تمامی سوالات خود را به جواب برسانیم.

متاسفانه دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست و تا به امروز تمامی این اطلاعات فاش شده که باید در روز معارفه ببینیم که چقدر از این اطلاعات درست و بدون غلط بوده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر