قوی‌ترین گوشی‌های رده‌بالا و میان‌ رده دسامبر ۲۰۲۰ از دیدگاه AnTuTu

Antutu-posts-its-top-10-december-2020-1.jpg

بنچمارک آنتوتو (Antutu) پلتفرمی که به رسم همیشگی خود، قوی‌ترین موبایل‌های میان‌رده و پرچمدارهای بازار را معرفی می‌کند؛ حالا لیستی از این گوشی‌های اندرویدی را در ماه دسامبر ۲۰۲۰ منتشر کرده است.

براساس اطلاعاتی که داشتیم و پیش‌بینی‌هایی که می‌شد؛ شیائومی Mi 11 در صدر جدول قوی‌ترین پرچمداران آخرین ماه سال 2020 قرار گرفته است. شیائومی می‌ 11 در حال حاضر تنها پرچمداری است که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز است و به همین علت قدرت بالاتری نسبت به سایر پرچمداران دارد. در رده‌های بعدی هم مجدداً پرچمداران چینی‌ را مشاهده می‌کنیم که هواوی میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ پرو هستند. هر دو این دستگاه از پردازنده کرین 9000 بهره ‌می‌برند و در مکان‌های دوم و سوم جای خوش کرده‌اند.

Antutu-posts-its-top-10-december-2020-1.jpg
-

اگر به لیست گوشی‌های پرچمدار نگاه کنید به نکته جالبی برخورد می‌کنیم، آن هم این است که پرچمداری با پردازنده اگزینوس مشاهده نمی‌شود و تمامی محصولات برای سه برند (شیائومی، هواوی، ویوو) است که بازار را قبضه کرده‌اند.

بهترین گوشی های میانرده دسامبر 2020

آنتوتو لیست دیگری را در وب‌سابت خودش منتشر کرده است، که قوی‌ترین موبایل‌های میان‌رده ماه دسامبر ۲۰۲۰ هستند. در این لیست ردمی ایکس 10 5G توانسته رتبه اول را به نام خود بزند که به پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰ مجهز شده است و در رتبه‌های بعدی هواوی نوا ۷ پرو و نوا ۷ (هر دو مجهز به کرین ۹۸۵) به ترتیب به رده دوم و سوم تکیه زده‌اند.

Antutu-posts-its-top-ten-december-2020-2.jpg
-

به ادامه لیست میان‌رده‌ها نگاه کنید در رده چهارم ردمی ایکس 10 پرو 5G قرار گرفته است و پس از آن آنر ۳۰ و آنر X10 پرو به ترتیب در رده پنجم و ششم به چشم می‌خورند. اگر به این لیست نیز بیشتر دقت کنید، فقط و فقط غول‌های تکنولوژی چینی را می‌بینید و میان‌رده‌های برندهای دیگر ناپیدا شده‌اند. از رتبه اول تا هفتم گوشی‌های هوشمندی را مشاهده می‌کنیم که مجهز به چیپست‌های کرین و دایمنسیتی هستند که در این موضوع نیز در خور توجه است.

آنتوتو ماهانه لیست قوی‌ترین موبایل‌ها (از لحاظ عملکرد خالص) را منتشر می‌کند بنابراین انتظار می‌رود با عرضه موبایل‌های جدید در آینده نزدیک این لیست به سرعت تغییر پیدا کند.

اخبار مرتبط:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، دی ماه 99

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نادر

پنج‌شنبه, 18 دی 1399

گوشی های اشغال چینی

پاسخ

Turk GSM

جمعه, 19 دی 1399

Note 9 Pro 5G
بهترینه
فقط باید ببینیم قیمتش چند میشه

پاسخ

ثبت نظر