جف بزوس هدایت آمازون را ۱۴ تیرماه به اندی جسی واگذار خواهد کرد

Untitled-1.jpg

قرار است که در بیست و هفتمین سالگرد تأسیس آمازون، جف بزوس از سمت مدیرعاملی خود کناره گیری و این جایگاه را به اندی جسی واگزار کند.

در گزارش‌هایی که تا به امروز منتشر شد، به این نکته اشاره شده بود که جف بزوس در نظر دارد از سمت مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری کند؛ اما زمان دقیقی برای این تغییرات اعلام نشده بود. حالا خبرگزاری Cnet در گزارشی اشاره داشته به زمان کناره‌گیری و همچنین فردی که قرار است جایگزین جف بزوس شود.

براساس صحبت‌های خود جف بزوس در تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر) این مرد ثروتمند قرار است که از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کند واندی جسی، مدیر بخش سرویس‌های وب آمازون را بر سر جای خود بنشاند. بزوس در صحبت‌هایش تاریخ کناره‌گیری خود را احساسی خوانده و گفته که در بیست و هفتمین سالگرد تأسیس آمازون این تغییرات انجام خواهد شد. خرده‌فروشی آمازون در ۵ جولای ۱۹۹۴ تأسیس شد.

photo_2021-05-27_09-20-09.jpg
-

اندی جسی نیز در همین رابطه اعلام آمادگی کرده تا سمت جدید خودش را عهده دار شود و با چالش‌های موجود کنار بیاید. بزوس در میان سهام‌داران گفته که اندی جسی یکی از افراد تأثیرگذار و قدیمی آمازون است و مهارت‌های بسیاری در زمینه‌ی مدیریت دارد.

در ماه فوریه بود که اولین اخبار از کناره‌گیری بزوس منتشر شد و در ان زمان بیشتر شبیه به یک شایعه بود اما به نظر می‌رسد گام‌های مؤثر برای عملی شدن این اقدامی برداشته شده و آمازون برای تاج گزاری اندی جسی آماده شده است.

این تغییرات در حالی رقم می‌خورد که کمپانی آمازون توانسته با مترو گلدوین مایر (MGM) به توافق برسد و قصد دارد در کنار مالکیت استودیوهای MGM، تمامی آثار این شرکت را به قیمت ۸٫۷۵ میلیارد دلار خریداری کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnet

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر