بلومبرگ از تغییرات اپل واچ سری 7 گزارش داده است

Untitled-1.jpg

براساس گزارشی که از خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده، در رابطه با تغییراتی که در ظاهر و سخت‌افزار نسل بعدی ساعت هوشمند اپل ایجاد شده، توضیحاتی مفصلی ارائه گردیده است.

به گفته بلومبرگ، اپل زبان طراحی ساعت هوشمند خود را تغییر داده و این ساعت را به نحوی باز طراحی کرده است. اپل‌ واچ سری هفتم قرار است که حاشیه کمی در اطراف نمایشگر داشته باشد. گفته شده که قرار است از پردازنده سریع‌تری نیز بهره ببرد، به علاوه نسخه به‌روز شده الترا واید بند نیز ارائه خواهد شد. اپل واچ سری 6 که در پاییز سال گذشته معرفی شدند، نخستین ساعت‌های هوشمند این شرکت بودند که از الترا واید بند یا همان UWB پشتیبانی می‌کردند.

مدتی پیش گزارشاتی مطرح شد که نسل هفتم اپل واچ قرار است که به مانند دماسنج عمل کند و دما بدن انسان را کنترل کند، ولی احتمالا در سال آینده میلادی شاهد استفاده از این قابلیت باشیم یعنی در اپل واچ سری 8. این نخستین بازطراحی اپل واچ از زمان سری ۴ خواهد بود که در سال ۲۰۱۸ به بازار آمدند.

در ادامه این گزارش آمده است که اپل واچ سری 7 قرار است که نمایشگر کلی داشت باشد یعنی با حاشیه کمی ارائه خواهد شد و کوپرتینویی‌ها از روش جدیدی برای پرس صفحه استفاده کرده‌اند تا فاصله بین پنل نمایشگر و شیشه رویی بسیار کم باشد. براساس رندرهای منتشر شده بدنه این ساعت نیز ضخیم‌تر از قبل خواهد بود .

احتمالا در سال 2022 شاهد عرضه نسل جدیدی از مدل‌ ساعت‌های مختلف اپل خواهیم بود که یکی از این نسخه‌ها مدل مقرون به صرفه اپل واچ SE خواهد بود. جان پراسر یکی از افشاکنند/ان بزرگ حوزه تکنولوژی در ماه مه اعلام کرد که اپل واچ سری 7 احتمالا گوشه‌هایی تخت به مانند سری آیفون 12 خواهد داشت.

بلومبرگ از قابلیت دیگر اپل واچ 7 می‌گوید که کوپرتینویی‌ها قرار است که قابلیت سنجش قند خون را به این نسل از ساعت‌های هوشمند بیاورند و این روزها در حال آزمایش این ویژگی هستند تا مراحل اولیه را موفقیت آمیز پشت سر بگذارند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5Mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر