اپل واچ ۷ احتمالا لبه‌های تخت و یک رنگ جدید خواهد داشت

Untitled-1.jpg

براساس شایعات، ممکن است که اپل واچ سری هفتم به مانند سری آیفون 12 و آیپد پرو جدید از طراحی به‌روز کمپانی اپل بهره‌ ببرد و با لبه‌های تخت راهی بازار شود؛ گفته شده که این سری از ساعت‌های اپل با رنگ جدیدی شبیه رنگ سبز ایرپاد مکس به بازار عرضه خواهد شد.

جان‌ پراسر کسی که به کمپانی اپل بسیار نزدیک است و به منابع این کمپانی آگاه است، در قسمتی از پادکست جدید خود در رابطه با اپل واچ 7 صحبت کرده. او اعلام کرده که تغییرات این نسخه از اپل واچ تا حد زیادی مربوط به طراحی خواهد شد. او گفته که این شایعات منطقی به نظر می‌رسد چرا که مدتی است زبان طراحی اپل تغییر کرده و اکنون نیز نوبت به اپل واچ رسیده تا دچار تغییر شود. او گفت اپل واچ ۷ لبه مشابه مدل‌های اخیر آیپد خواهد شد.

این صحبت‌هایی که اکنون مطرح شده با پیش‌بینی قبلی «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور مسائل اپل بسیار شباهت دارد. مینگ چی کو در سپتامبر سال گذشته گفت که کمپانی اپل مشغول تغییر طراحی اپل واچ است و ممکن است که این ساعت هوشمند جدید را با ظاهری کاملا متفاوت ببینیم.

1fq7rdcb26i61.jpg
-

این گونه که به نظر می‌رسد کوپرتینی‌ها با این کار می‌خواهد زبان طراحی تمامی محصولات خود را شبیه به یکدیگر کنند. در بخش دیگری از این پادکست به این نکته اشاره شده تا یکی از رنگ‌های آتی اپل واچ ۷ مشابه ایرپاد مکس طیفی از رنگ سبز خواهد داشت.

جان پراسر در بخش دیگری از صحبت‌هایش به صورت مبهم گفته که در آینده شاهد نوعی ایرتگ مغناطیسی خواهیم بود. هنوز اطلاعاتی در این باره منتشر نشده و نمی‌دانیم که آیا این صحبت‌ها واقعیت دارد یا که خیر؟

اپل برای قابلیت‌های ساعت هوشمندش نیز در حال توسعه مثل پایش فشار خون و اندازه‌گیری قند خون است، اما هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها به اپل واچ سری 7 خواهد آمد یا با سری‌های بعدی منتشر خواهد شد.

به نظر شما اگر طراحی اپل واچ سری 7 تخت باشد، زیبا خواهد بود؟ آیا زبان طراحی محصولات جدید اپل را می‌پسندید؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

میثم گنابادی

پنج‌شنبه, 30 اردیبهشت 1400

سلام
طراحی تخت عالیه برای آیفون 12 و آیمک عالی بود که
برای ساعت هم زیباست البته اگه لبه های تخت مچ دست رو اذیت نکنه

پاسخ

ثبت نظر