کاویار گوشی آیفون 15 پرو مکس با طعم شکلات را معرفی کرد

iphone 15.jpg

برند لوکس کاویار (Caviar) با مقر در دبی، به خاطر سفارشی‌سازی گجت‌های اپل و سامسونگ شناخته می‌شود. این شرکت به‌تازگی اقدام به ارائه نسخه منحصر به‌فردی از گوشی آیفون 15 پرو مکس با طعم شکلات کرده است.

آیفون‌های ساخت اپل جزء گران‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان هستند و این یک واقعیت است. گران‌ترین مدل در وب‌سایت کاویار، آیفون 15 پرو مکس با ظرفیت 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و قیمت 1،599 دلار در ایالات متحده معرفی شده است.

بیشتر افراد قبل از خرید گوشی هوشمند، معمولاً دوباره فکر می‌کنند و این احتمال وجود دارد که در زمان عرضه مدل جدید، تصمیم به خرید کنند. با این حال، شرکت لوکس کاویار با ارائه گوشی‌های هوشمند سفارشی‌سازی‌شده با قیمت بالای 50000 دلار، وارد دنیای متفاوتی شده است.

Caviar-iPhone-15-Pro-Max

جالب است که این اولین بار نیست که محصولی با الهام‌گیری از فیلم Wonka ساخته شده است. ماه گذشته، ایکس‌باکس و برادران وارنر همکاری کردند و یک کنسول ایکس‌باکس با تم شکلاتی را معرفی کردند تا با فیلم جدید هماهنگ باشد.

کاویار در این باره یک نسخه خوراکی از آیفون 15 پرو مکس با طعم شکلات را معرفی کرده است. در مورد این گوشی خوراکی، از طلای خوراکی با کد E175 استفاده شده که به‌طور کامل بی‌خطر، ضدحساسیت و از نظر شیمیایی خنثی است. این گوشی خوراکی دارای طعم متعادلی بین کلوچه‌های بادامی و رشته‌های خامه است و پس از مصرف، به‌مدت 30 ثانیه طعم تندی را در دهان به جا می‌گذارد.

همچنین، کاویار یک مدل لوکس با نام Maze 18K از آیفون 15 پرو مکس را عرضه کرده است. این نسخه با طلای 18 عیار زیبا ساخته شده و 39 الماس دارد. قیمت این نسخه 50360 دلار است.

Caviar-iPhone-15-Pro-Max

برای علاقه‌مندان به شخصی‌سازی، کاویار آتلیه‌ای سفارشی در وب‌سایت خود ارائه داده است تا مشتریان بتوانند گوشی‌های خود را با طراحی‌های خاص، گزینه‌های مختلف برای سفارشی‌سازی، انتخاب از مواد مختلف از جمله شکلات، سفارش دهند.

رویکرد نوآورانه کاویار به خاطر ایده‌های خلاقانه و گاهی عجیب‌شان شناخته می‌شود. این برند با ادامه ارائه محصولات خود با ایده‌های خاص، احتمالاً در آینده با طراحی‌های متفاوت و لوکس‌تر ما را شگفت‌زده خواهد کرد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر