طرح مفهومی گلکسی S24 اولترا را ببینید

jhkhku.jpg

یک طراح خلاق، مدل‌های مفهومی مبتنی بر شایعات متنوع مرتبط با گوشی گلکسی S24 اولترا را تصویرسازی نموده و ویدیویی زیبا از احتمالی طراحی این محصول منتشر کرده است.

اگرچه معرفی گلکسی S24 اولترا تا حدود ۶ ماه دیگر برنامه‌ریزی شده است، اما از مدتی قبل شواهد و شایعات متعددی درباره این گوشی پرچمدار به چشم می‌خورد.

در حال حاضر، یوتیوبر با نام 4RMD ویدیوی مفهومی جدیدی از گلکسی S24 اولترا را منتشر کرده است که نمایانگر طراحی احتمالی این گوشی هوشمند در صورت تائید شایعات می‌باشد.

طراحی مفهومی گلکسی S24 اولترا تغییراتی نسبت به مدل S23 اولترا اعمال نموده و بر اساس شایعات فعلی، اگر تمام اطلاعات و شایعات درست باشند، سامسونگ در ابتدای سال آینده یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۴ را رونمایی خواهد کرد.

در مدل مفهومی گلکسی S24 اولترا از یک قاب تیتانیومی استفاده شده است، همان ماده‌ای که به تازگی در طراحی آیفون ۱۵ پرو نیز به کار رفته است. تیتانیوم نسبت به فولاد وزن کمتری دارد و در عین حال مقاومت بیشتری دارد. انتظار می‌رود که گلکسی S24 اولترا نسبت به مدل قبلی‌اش، یعنی S23 اولترا، کمی سبک‌تر باشد.

s24-ultra-render-1-64e2f74c30684c18e764e472.webp
-

یک ویژگی دیگری که در فریم منحنی گلکسی S24 اولترا مشهود است، شیب‌های بالا و پایین آن می‌باشد، که نشان دهنده احتمالی تغییر در استایل طراحی معمولی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است.

به نظر می‌رسد نمایشگر گلکسی S24 اولترا نسبت به نسل قبلی خود یک اینچ بزرگتر و به عبارتی ۶.۹ اینچ باشد، و اگر تمام اطلاعات صحیح باشد، از یک نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره‌مند خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار این دستگاه می‌توان به استفاده از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، و باتری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که به مقایسه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مدل گلکسی S23 اولترا کمی بزرگتر است.

دوربین مدل گلکسی S23 اولترا در حال حاضر یکی از بهترین دوربین‌ها در بازار دارد و به نظر می‌رسد که نسل جدید این محصول بهبود‌های چشمگیری در کارایی دوربین خواهد داشت. ویدیو مفهومی نیز به وجود آوردن یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ‌تر و بهبود در عملکرد فیلم‌برداری در شرایط نور کم و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره می‌کند.

بنابراین، گلکسی S24 اولترا در رنگهای سفید، بنفش، مشکی، طلایی و شاید رنگهای اختصاصی دیگر مانند قرمز و سبز به بازار عرضه خواهد شد، هرچند که این اطلاعات همچنان به عنوان شایعات در دست است و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به معرفی رسمی این گوشی، اطلاعات دقیق‌تری در مورد مشخصات و قیمت آن منتشر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: youtube

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر