احتمالاً گلکسی S24 و S24 پلاس با طراحی تختی عرضه خواهند شد

s24.JPG

با معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ، انتظار مجموعه گلکسی S24 توسط همگان به پایان خواهد رسید. در یک گزارش جدید، تغییراتی در طراحی مدل‌های گلکسی‌ S24 و S24 پلاس به چشم می‌خورد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط Ice Universe، یک منبع معتبر در صنعت فناوری، اعلام کرده که سامسونگ احتمالاً برای فریم گلکسی S24 و S24 پلاس طراحی تختی را در نظر گرفته تا ظاهر این مدل‌ها با گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 هماهنگ‌تر باشد. در حال حاضر، گلکسی S23 و S23 پلاس پنل پشتی تختی دارند، اما فریم آن‌ها کمی برآمده است و تغییر در طراحی این قطعات در آینده ممکن است.

با توجه به عرضه دستگاه‌های زیادی با طراحی تخت و لبه‌های تیز در چند سال اخیر و تغییرات طراحی دستگاه‌ها، به نظر می‌رسد که سامسونگ احتمالاً تحت تأثیر عوامل خارجی این تغییرات را انجام داده است. در هر حال، این تغییر در طراحی گلکسی S24 به نظر می‌رسد که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

S24.jpg.webp
-

در این گزارش، به گلکسی S24 اولترا اشاره‌ای نشده است، بنابراین بر اساس سابقه نسل‌های گذشته از سری گلکسی S سامسونگ، ممکن است نسخه اولترا این مدل دارای یک طراحی منحصر به فرد باشد. به طور معمول، سامسونگ تغییراتی در طراحی مدل اولترا اعمال می‌کند تا دستگاه جدید از نسل‌های قبلی تمیزتر قابل تشخیص باشد.

گزارش‌های گذشته درباره سری گلکسی S24 نیز مطرح شده است. اخیراً گزارش‌ها نشان می‌دهند که مدل‌های این سری دارای جدیدترین فناوری نمایشگر سامسونگ خواهند بود و احتمالاً این گوشی‌ها به امکان ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای هم مجهز خواهند شد.

احتمالاً سری گلکسی S24 همانند سال‌های گذشته در ابتدای سال جدید میلادی معرفی خواهد شد. این خانواده احتمالاً دو نسخه مختلف را شامل می‌شود، که یکی با تراشه اگزینوس 2400 و دیگری با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-UniverseIce

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر