تسلای چین ۱۰ درصد از نیروهایش را اخراج می‌کند

tesla.jpg

شرکت چینی رقیب تسلا به نام Nio، به منظور ادامه رقابت در بازار خودروهای برقی، تصمیم به تغییر در نیروی کار خود به میزان ۱۰ درصد گرفته است.

ویلیام لی، مدیرعامل شرکت Nio که در چین خودروهای الکتریکی تولید می‌کند، این تصمیم را به کارکنان خود اعلام کرده و اعلام کرده که تغییرات نیروی کار تا پایان ماه نوامبر به پایان خواهد رسید. وی در یک نامه به کارکنان خود اظهار کرده:

"در دو سال آینده، ما شاهد شدیدترین رقابت در دوران تحول صنعت خودرو در یک محیط پر از عدم قطعیت خواهیم بود."

لی در ادامه توضیحات خود افزوده است که شرکت Nio در دو ماه گذشته در حال تجزیه و تحلیل برنامه عملیاتی دوساله خود بوده و در دو هفته اخیر اولویت‌های تجاری خود را شناسایی کرده و برنامه‌های دقیقی برای بهبود سازمانی و تجاری تدوین کرده است.

وی افزوده است که شرکت Nio تمرکز خود را بر روی سرمایه‌گذاری در فناوری قرار داده و پروژه‌هایی که به بهبود عملکرد مالی در سه سال آینده کمک نمی‌کنند، کاهش خواهند داد تا اطمینان حاصل شود که محصولات اصلی به موقع به بازار عرضه خواهند شد.

Tesla

لی نامه‌اش را با عذرخواهی به همکارانی که ممکن است تحت تأثیر این تغییرات قرار بگیرند ختم کرده و تأکید کرده است که این تصمیم، علیرغم سختی‌هایی که دارد، برای رقابت در یک بازار تنگ و سخت ضروری است.

همچنین اشاره شده که شرکت Nio هرچند هنوز زیان‌ده محسوب می‌شود، اما توانسته است سرعت تحویل خودروهای خود را افزایش دهد. در ماه اکتبر، این شرکت ۱۶,۰۷۴ خودرو را تحویل داده که نسبت به ماه گذشته کمی افزایش یافته و ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته به حساب می‌آید.

لی در پایان نامه‌اش نیز افزوده است:

"سفر ما مشابه یک ماراتن در مسیری پر از چالش‌ها و مخاطرات است. لطفاً تمرکز خود را بر روی اجرای کارآمد وظایف و بهبود قابلیت‌های سیستم حفظ کنید."

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnbc.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر