تسلا برای تولید سالانه ۲۰۰ هزار سایبرتراک هدف‌گذاری می‌کند

sibertruck.JPG

به گفته ایلان ماسک، تسلا قصد دارد هر سال ۲۰۰٬۰۰۰ دستگاه از خودروی برقی سایبرتراک را تولید کند.

ایلان ماسک در یک مصاحبه تازه اظهار کرد که تسلا قصد دارد هر سال ۲۰۰٬۰۰۰ دستگاه از خودرو پرحاشیه‌ی سایبرتراک را تولید کند. قبلاً تسلا اعلام کرده بود که ظرفیت سالیانه برای تولید ۱۲۵٬۰۰۰ سایبرتراک دارد و در همان زمان ماسک بیان کرده بود که می‌توان ظرفیت را تا سال ۲۰۲۵ به ۲۵۰٬۰۰۰ دستگاه افزایش داد.

تسلا قصد دارد در پایان ماه جاری تحویل خودروی سایبرتراک را آغاز کند، به این معنی که چهار سال پس از ارائه اولیه این وانت برقی.

ایلان ماسک در یک قسمت جدید از پادکست جو روگن تأکید کرد که تولید سایبرتراک با چالش‌های بسیاری روبه‌رو است. ماسک در ماه گذشته در یک کنفرانس مالی تسلا گفته بود: "با سایبرتراک، قبر خودمان را کندیم." بنابر گفته‌های او، تسلا ممکن است برای افزایش حجم تولید سایبرتراک با "چالش‌های عظیم" مواجه شود.

هنوز قیمت نهایی خودروی سایبرتراک مشخص نیست، اما احتمالاً این وسیله نقلیه با قیمتی بیشتر از آنچه در سال ۲۰۱۹ اعلام شده بود به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-joerogan

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر