ایلان ماسک: سایبرتراک بهترین محصول تاریخ تسلا است

sibertrack.JPG

ایلان ماسک در یک نامه به کارمندان تسلا، به چالش‌های تولید سایبرتراک اشاره کرده و خواستار دقت بسیار بالا در فرآیند ساخت این خودرو شده است.

در دوره‌ای اخیر، ایلان ماسک سعی داشته تا پیکاپ برقی سایبرتراک را که عرضه‌اش به تعویق افتاده بود، مجدداً به توجه عموم بیاندازد؛ با این وجود، قیمت دقیق سایبرتراک هنوز مشخص نشده است. او در اواخر سال ۲۰۱۹ این خودروی عجیب و غریب را معرفی کرد و ابتدا قیمت آن را از ۴۰٬۰۰۰ دلار آغاز کرد، اما بعداً از تغییرات در قیمت اطلاع رسانی کرد.

ایلان ماسک در یک نامه به کارمندان تسلا از نگرانی خود در مورد دقت در فرآیند تولید سایبرتراک سخن گفته است. وی اعلام کرده که لبه‌های صاف و تخت این خودرو باعث می‌شوند هرگونه نقصی در تولید به راحتی قابل تشخیص باشد. جزئیات این نامه ابتدا در انجمن Cybertruck Owner's Club منتشر شده است.

ماسک بیان کرده که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد سایبرتراک، تمامی قطعات این خودرو باید با دقت کمتر از ۱۰ میکرون طراحی و ساخته شوند. او اشاره کرده که اگر لگو قادر به دستیابی به این دقت در تولید قطعات است، پس تسلا نیز باید بتواند.

تسلا اخیراً اعلام کرده است که کارخانه‌اش در آستین تگزاس در حال کار بر روی "شکل‌دهی" خودروی سایبرتراک است و تولید انبوه هنوز آغاز نشده است. همچنین، نصب تجهیزات جدید در کارخانه برای شروع تولید این پیکاپ برقی انجام شده و تسلا اعلام کرده است که عرضه نخستین نسخه‌های سایبرتراک پیش از پایان سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. این شرکت تا کنون به زمان شروع تولید انبوه اشاره نکرده است.

چهارشنبه این هفته، ایلان ماسک در یک پیغام در ایکس (توییتر سابق) تصریح کرد که سایبرتراک بهترین محصول تاریخ تسلا است، اما فرآیند تولید آن بسیار دشوار است. به همین دلیل، وی در نامه‌ی جدید به کارمندان تسلا به چالش‌های موجود در حفظ کیفیت تولید سایبرتراک اشاره نمود. پس از انتشار این نامه، ارزش سهام تسلا کمی کاهش یافت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cybertruckownersclub

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر