برنامه‌ی کلاب هاوس در بازار منتشر شد

کلاب هاوس در بازار.jpg

اپلیکیشن محبوب کلاب هاوس که تا مدت‌ها صرفاً محدود به iOS بود، روز گذشته برای اندروید منتشر شد و حالا امروز در بازار عرضه شده است.

کلاب هاوس، شبکه‌ی اجتماعی نوظهوری است که به شدت در بین کاربران سراسر جهان معروف شد. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع، حضور افراد سرشناسی همچون ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و... در این شبکه‌ی اجتماعی بود که دنبال کنندگان این افراد را به سمت کلاب هاوس سوق داده بود. این اپلیکیشن در ابتدا به سیستم عامل iOS محدود بود اما بالاخره روز گذشته، نسخه‌ی اندرویدی این برنامه هم عرضه شد. تنها یک روز بعد از ارائه‌ی نسخه‌ی اندرویدی کلاب هاوس و انتشار آن در گوگل پلی استور، شاهد ارائه‌ی این برنامه در فروشگاه اپلیکیشن ایرانی بازار هم هستیم.

کلاب هاوس چیست؟

احتمالاً شما هم این روزها بارها و بارها درباره‌ی کلاب هاوس شنیده‌اید. درواقع کلاب هاوس برنامه‌ای است که افرادی که در حال حاضر در آن عضویت دارند، می‌توانند با ارسال لینک به سایر افراد، آن‌ها را به برنامه دعوت کنند. این برنامه درواقع امکان گفتگوی صوتی را برای کاربران فراهم می‌کند به گونه‌ای که کاربران تحت عنوان گوینده، یک روم را ایجاد کرده و با سایر حاضران در Room به مکالمه و گفتگوی صوتی بپردازند.

با اقبال عمومی کاربران به کلاب هاوس، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی کنونی، سعی کردند تا شبیه سازی قابلیت‌های کلاب هاوس، بتوانند کاربران این برنامه را به سمت خود بکشانند که به عنوان نمونه می‌توانیم به تلگرام کنیم. اما به نظر می‌رسد در این خصوص موفق نبوده‌اند زیرا روز به روز شاهد محبوبیت بیشتر کلاب هاوس در بین کاربران هستیم.

باید اشاره کنیم که نسخه‌ی اندرویدی این برنامه که منتشر شده است، نسخه‌ی بتا است و با وجود عرضه‌ی رسمی، خود برنامه نسخه‌ی رسمی نیست.

اخبار مرتبط:

چت صوتی قابل برنامه ریزی؛ تلاش جدید تلگرام برای شبیه شدن به کلاب هاوس

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر