کلاب هاوس به حالت Dark Mode مجهز خواهد شد

clobhosue-dark-mode-2.jpg

بالاخره قرار است که اپلیکیشن کلاب هاوس ظرف کمتر یک هفته آینده قابلیت دارک مود را در دسترس کلیه کاربران iOS و اندروید قرار دهد.

مدتی پیش اپلیکیشن کلاب هاوس ویژگی قابلیت متنی ارائه کرده بود و حالا که مدت زمان زیادی از این به‌روزرسانی نگذشته، قرار است در آپدیت جدید کلاب هاوس به شما امکان استفاده از حالت تاریک صفحات یا همان Dark Mode را بدهد.

تا به امروز این برنامه کاربران را به استفاده از حالت Light Mode ملزم می‌کرد. البته باید بگوییم که این قابلیت فعلا در دسترس همه نیست و مدتی طول می‌کشد تا تمام کاربران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

یکی از توسعه‌دهنگان این اپلیکیشن گفته که به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران قابلیت Dark Mode اضافه خواهد شد. در ادامه صحبت‌هایش گفته که از خواسته‌ها و نیازهای کاربران اطلاع داشته و به همین دلیل در نسخه جدید این قابلیت ارائه خواهد شد. بنابراین هم‌اکنون شاهد قرارگیری تنظیمات ویژه حالت Dark Mode در کلاس هاوس هستیم.

clobhosue-dark-mode-1.jpg
-

با این قابلیت تمام صفحات مختلف کلاب هاوس به رنگ مشکی در خواهد آمد. این موضوع می‌تواند مورد پسند بسیاری از کاربران باشد، چرا که حالت تم گوشی آن‌ها نیز غالبا روی Dark Mode است. کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات این اپلیکیشن تعیین کنند که حالت Dark Mode بر اساس تنظیمات دستگاه اعمال شود و یا همیشه فعال باشد.

اگر به دنبال فعال‌سازی حالت Dark Mode روی کلاب هاوس خود هستید اما موفق به انجام این کار نشده‌اید، جای نگرانی نیست. تنها کافیست که این اپ را به جدیدترین نسخه در دسترس به‌روز کرده و طی روزهای آینده منتظر بمانید تا در نهایت این گزینه در تنظیمات شما ظاهر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techgenyz

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر