امکان ضبط و پخش مجدد جلسات صوتی با قابلیت جدید کلاب‌ هاوس

Untitled-1.jpg

کلاب‌هاوس قابلیت جدیدی به نام Replay برای ضبط و پخش مجدد جلساتی که برگزار می‌شود ارائه داده که بسیار کاربردی است.

اگر خاطرتان باشد در اوایل سال 2020 همه دوست‌ داشتند یک دعوت‌نامه دریافت کنند و به کلاب‌هاوس بپیوندند. اکنون دیگر این دوران به پیایان رسیده و این شبکه اجتماعی تقریبا از هیاهوی اولیه خود کاهش دیده است. اما به نظر می‌رسد این اپ از مرحله اول جان سالم به در برده و اکنون در حال دریافت ویژگی‌های جدید است.

فون‌آرنا گزارشی منتشر کرده و از جدیدترین قابلیت که نام Replay دارد گفته است که شرکت سازنده از ماه سپتامبر در حال تبلیغ کردن آن است. نام این قابلیت بیان‌گر همه چیز است، این ویژگی جدید به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد یک جلسه را ضبط کرده و آن را در پروفایل خود یا در یک کلاب پست کنند. همین چند روز پیش به صورت رسمی از طریق وب‌سایت کلاب‌هاوس این قابلیت اعلام شد.

clubhouse-replay.webp
-

ویژگی جدید کلاب‌هاوس با برخی امتیازات اضافی نیز همراه است. کاربرانی که در حال گوش دادن به پخش مجدد جلسه هستند، می‌توانند لینک‌های پین‌ شده را نیز مشاهده کنند. لینک‌هایی که بالای روم پین شده‌اند، فعال باقی می‌مانند و به‌صورت پویا در طول پخش مجدد نیز تغییر می‌کنند. علاوه‌براین، امکان دانلود جلسات نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند آن‌ها را در دستگاه خود ذخیره کرده یا برای افراد دیگر ارسال کنند. حتی می‌توان محتواهای ضبط شده را به سرعت ۱٫۵ الی ۲ برابر نیز گوش کرد. همچنین اکنون امکان تهیه کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای از محتواهای ضبط شده نیز وجود دارد.

در حال حاضر، مدیران می‌توانند متوجه شوند که چند نفر به صورت آنلاین در روم آن‌ها حضور داشته و چند نفر فایل ضبط شده را گوش کرده‌اند. ویژگی Replay برای افرادی که نمی‌توانند به‌صورت مستمر در بحث‌های آنلاین صوتی حضور داشته باشند بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین اگر مبحث مهمی در جلسه گفته شود، می‌توان بعدا آن را در فایل صوتی ضبط شده مجددا گوش کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PHONEARENA

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر