بازی Counter-Strike 2 برای سیستم‌عامل مک عرضه نخواهد شد

Untitled-1.jpg

کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانستند بازی CS:GO را تجربه کنند؛ اما به گفته شرکت Valve، آپدیت رایگان این بازی که با نام Counter-Strike 2 شناخته می‌شود، برای کاربران اپل منتشر نخواهد شد. این بازی در پلتفرم macOS، طرفداران زیادی ندارد و انتشار این بازی برای ولو دارای اولویت چندانی نیست. با این حال پلیرهای macOS که این بازی را خریداری کرده بودند، می‌توانند درخواست خود را برای بازگشت هزینه این بازی، از طریق استیم ثبت کنند.

حتی با وجود اینکه شرکت اپل به صورت سالیانه چند میلیون از دستگاه‌های مک خود را به فروش می‌رساند اما تعداد بازیکنان این دستگاه، کمتر از یک درصد جمعیت بازیکنان CS:GO است. شرکت Valve برای ساخت پورت و آپدیت‌های منظم این بازی، هزینه زیادی را صرف میکند که در قبال میزان فروشی که دارد، مبلغی ناچیز است و سود چندانی در آن وجود ندارد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتند تا نسخه بعدی بازی را برای سیستم‌عامل مک منتشر نکنند.

به گفته این شرکت، پشتیبانی از این بازی تنها توسط سیستم‌عامل‌های 64 بیت ویندوز و لینوکس قابل اجرا است و دیگر پلیرها می‌توانند از نسخه قدیمی CS:GO استفاده کنند؛ البته پشتیبانی از ورژن CS:GO نیز در روز اول ژانویه 2024 (11 دی) پایان می‌پذیرد.

cs-2-anuncio.jpg
بازی Counter-Strike 2 -

برای پلیرهای مک که نسخه Prime Status این بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ 1 دسامبر 2024 تقاضای خود را مبنی بر بازگشت هزینه خود اعلام کنند و هزینه کامل آن را پس بگیرند؛ البته این درخواست تنها برای کسانی در دسترس است که بیشترین زمان بازی خود، مخصوصا بین زمان معرفی بازی Counter-Strike 2 و زمان انتشار، این بازی را در سیستم‌عامل مک گذرانده باشند.

اگر شما هم در سیستم‌عامل مک خود مشغول این بازی بودید، این بازی هنوز هم تمام ویژگی‌ها به جز official matchmaking را دارد و می‌توانید در سرورهای خصوصی این بازی را تجربه کنید اما در تاریخ 11 دی این بازی به صورت کامل از دسترس خارج می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی Counter-Strike 2 آنچنان سطح بالا نیست و بعضی از مک‌ بوک‌ها می‌توانند به راحتی این بازی را اجرا کنند. باید موضع شرکت اپل راجع به این تصمیم ولو را مشاهده کرد و منتظر خبرهای بعدی از طرف این دو شرکت باشیم. به نظر شما شرکت اپل برای ترغیب ولو و انتشار بازی Counter-Strike 2 در سیستم‌عامل مک کاری خواهد کرد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر