ردمی نوت 10 شیائومی با پردازنده Dimensity 820 معرفی خواهد شد

Untitled-1.jpg

این روزها منتظر رونمایی از ردمی نوت 10 شیائومی هستیم که قرار است با پردازنده Dimensity 820 معرفی شود. حالا اطلاعاتی درباره این پردازنده فاش شده است که در ادامه با هم می‌بینیم.

در روز دوشنبه مدیاتک قرار است از پردازنده جدید خود پرده‌بردارد این پردازنده تحت عنوان Dimensity 820 رونمایی خواهد شد. این پردازنده قرار است برای اولین بار در سینه شیائومی ردمی 10 قرار بگیرد. تا به امروز اطلاعات خاصی درباره این پردازنده در دست نبود اما حالا اطلاعات بنچ مارک گیگ بنچ آن منتشر شده است.

دراین لیست نام هایی مشاهده می‌کنیم که یکی از آن‌ها شیائومی M2004J7AC است و دیگری M2004J7BC. اگر به این نام‌ها دقت کنید تنها تفاوتشان در دو حرف است. حرف A در اینجا نام رمز اتم (Atom) و حرف B نیز نام رمز بمب (Bomb) ‌است.

این دو دستگاه به پردازنده مدیاتک مجهز خواهند بود اما اینکه به صورت رسمی بدانیم کدام پردازنده نه مشخص نشده اما طبق شایعات این همان پردازنده Dimensity 820 خواهد بود که روی این دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت. در تصویر زیر نام این دو دستگاه را در این لیست مشاهده می‌کنید.

gsmarena_001.jpg
-

این پردازنده جدید هشت هسته‌ای خواهد بود و با پایه فرکانس2.0 گیگاهرتز ارائه می‌شود اما در وبسایتی دیگر فرکانس این تراشه را 2.6 گیگاهرتز گفته شده اما برای اطلاع دقیق باید منتظر تایید رسمی باشیم. هر دو این موبایل‌ها با 8 گیگ رم و اندروید 10 ارائه خواهند شد که نشان می‌دهد این دو گوشی قدرت رقالترقابت با میانرده‌هایمیانرده‌ای بازار را دارند.

گوشی‌هایی با همان نام BOMB در حالت تک هسته قدرتشان به 640 و برای حالت چند هسته قدرتشان به 2600 رسیده است اما در گوشی‌های ATOM این اعداد کمی پایین‌تر ثبت شده است. با این حساب و کتاب‌ها به راحتی می‌توان متوجه شد که این پردازنده فقط قدری از اسنپدراگون 855 ضعیف‌تر است.

گفت می‌شود روز دوشنبه به صورت آنلاین پردازنده Dimensity 820 رونمایی خواهد شد؛ این را هم از قلم نیندازیم که این پردازنده از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر