ردمی نوت 8 تنها در 3 ماه بیش از 10 میلیون فروش را تجربه کرد

گوشی هوشمند ردمی نوت 8.jpg

گوشی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو میانرده‌های شیائومی از زیربرند ردمی هستند که استقبال فوق‌العاده‌ای از آن‌ها شده است. شیائومی تنها در مدت 3 ماه حدود 110 هزار دستگاه از این گوشی را به فروش رسانده است.

شیائومی برندی است که حالا در حوزه گوشی‌های هوشمند، پاوربانک و... به خوبی جای خودش را باز کرده است. محصولات این کمپانی اگرچه با عنوان محصولات باکیفیت و البته خوش قیمت شناخته می‌شدند اما شیائومی برای بازار رقابتی خود یک زیربرند خاص را با نام ردمی روی کار آورد. از همان زمان عرضه اولین گوشی این خانواده، کاربران در سراسر دنیا استقبال بسیار خوبی از آن کردند.

در تاریخ 29 آگوست یعنی 7 شهریور ماه بود که شیائومی به طور رسمی گوشی‌های سری ردمی نوت 8 را معرفی کرد. فروش هر دو گوشی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو، دقیقا بلافاصله بعد از معرفی آن‌ها آغاز شد. جالب اینجاست که تنها سه ماه بعد از معرفی این دو گوشی، شیائومی اعلام کرد که حدود 10 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

شیائومی برای جشن گرفتن این موفقیت، تصمیم گرفت تا گوشی ردمی نوت 8 خود را با تخفیف در وب سایتش قرار دهد. البته این گوشی تنها در یک مدل، با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و تنها در بازار چین در وب سایت شیائومی قرار گرفته است.

باید این مسئله را بدانید که همه گوشی‌های سری ردمی نوت با استقبال خوبی مواجه شده‌اند اما ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو داستان متفاوتی دارند. در واقع خانواده ردمی نوت 7 تنها در مدت 3 ماه به فروش 8 رقمی رسیدند اما خانواده ردمی نوت 8 در کمتر از 60 روز به این میزان فروش رسیدند. جالب‌تر اینکه شیائومی مدعی است که در سه ماه گذشته، به صورت روزانه حدود 110 هزار دستگاه از این گوشی به فروش رسیده است.

گوشی_ردمی_نوت_8.jpg
گوشی هوشمند ردمی نوت 8 شیائومی -

تمرکز بر ردمی K30

این موفقیت‌ها و دستاوردها به قدری برای شیائومی قابل توجه بوده است که این کمپانی تصمیم گرفته بیش از قبل روی زیربرند ردمی تمرکز کند و مشخصا این تلاش چشمگیر را در ردمی K30 خواهیم دید. این گوشی اولین گوشی مجهز به 5G از زیربرند ردمی است و انتظار داریم که این گوشی به یک نمایشگر تمام صفحه همراه با حفره (با دوربین سلفی دوگانه) راهی بازار شود.

البته گفته می‌شود که در کنار ردمی نوت K30، نسخه پرو این گوشی هم عرضه خواهد شد که احتمالا از شارژ سریع‌تری نسبت به مدل پایه بهره خواهد برد.

اخبار مرتبط:

گوشی ردمی نوت 8 و 8 پرو معرفی شدند؛ تجربه اولین‌های شگفت انگیز در یک گوشی فوق‌العاده ارزان

ردمی K20؛ شروع طوفانی ردمی در گوشی‌های بالارده

تصاویر و مشخصات ردمی K30 لو رفت؛ یک هیولای خوش قیمت دیگر از شیائومی


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر