ردمی K20؛ شروع طوفانی ردمی در گوشی‌های بالارده

ردمی K20؛ شروع طوفانی ردمی در گوشی‌های بالارده

ردمی K20؛ یک شروع طوفانی ردمی در گوشی‌های بالارده است.

ردمی، زیر برندی از شیائومی است که با هدف تمرکز روی گوشی‌های ارزان قیمت شروع به کار کرد. اولین گوشی ردمی، ردمی نوت 7 بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. به دنبال این گوشی، ردمی گوشی‌های دیگری از این سری مانند ردمی 7 و ردمی نوت 7 پرو را هم رونمایی و عرضه کرد. حالا نوبت به پرچمدار ردمی رسیده است که یک شروع طوفانی برای ردمی است. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

ردمی K20؛ نام اولین پرچمدار ردمی

بنا بر شایعات گفته می‌شود که پرچمدار ردمی با نام K20 راهی بازار خواهد شد و حرف K هم به این دلیل انتخاب شده که آغاز کلمه Killer است اما برای شماره 20 هیچ دلیل موجهی وجود ندارد. البته گفته می‌شود که ممکن است ردمی این گوشی را برای برخی مناطق با نام POCO F2 عرضه کند.

 

مشخصات ردمی K20

بنا به اطلاعاتی که منبع منتشر کرده است، ردمی K20 به یک نمایشگر 6.39 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD+، به همراه سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و گوریلا گلس 6 مجهز خواهد شد.

به نظر می‌رسد شیائومی هم با ردمی K20، اولین پرچمدار خود، به جمع تولیدکنندگان گوشی با دوربین کشویی جهنده بپیوندد و احتمالاً دوربین سلفی که در این پنل pop-up قرار خواهد گرفت، دوربینی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پستی ردمی K20 هم شاهد دوربین اصلی سه‌گانه با لنزهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 16 مگاپیکسلی تله فوتو خواهیم بود.

دوربین جهنده در گوشی ردمی K20

دوربین جهنده در گوشی ردمی K20

 

مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی، بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 855 خواهد بود که برای اولین بار در زیر برند ردمی به کار خواهد رفت. این پردازنده، قدرتمندترین پردازنده‌ای است که گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار به کار رفته است. ضمناً این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی بهره خواهد بود.

پرچم‌دار جدید شیائومی در رنگ‌های آبی یخچالی (Glacier Blue)، سیاه کربنی (Carbon Black) و سرخ آتشی (Flame Red) عرضه می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

ردمی نوت 7 شیائومی با قیمت تنها 150 دلار و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر