آپدیت اندروید 11 گوشی شیائومی Mi A3 را بلا استفاده می‌کند

اندروید 11 را روی شیائومی Mi A3 نصب نکنید.jpg

برای آپدیت شیائومی Mi A3 به اندروید 11 دست نگه‌دارید. به گزارش تعدادی از کاربران گوشی‌های شیائومی Mi A3، این گوشی بعد از دریافت آپدیت اندروید 11، به صورت کامل خاموش شده و نسبت به روشن کردن مجدد و حتی شارژ، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.

شیائومی را همواره با گوشی‌های ارزان قیمت و باکیفیتش می‌شناسیم. شیائومی Mi A3 آخرین گوشی این کمپانی است که با اندروید وان راهی بازار شده است و به دلیل قیمت مناسبش، در بازارهای مختلف از جمه ایران، فروش خوبی را تجربه کرده است. در ابتدا این گوشی با اندروید پای عرضه شد اما حالا آپدیت اندروید 11 برای آن منتشر شده است. البته قبل از فشردن دکمه update، صبر کنید و تا انتهای این مطلب را بخوانید.

درواقع وب سایت XDA-Developers ضمن اشاره به چندین توییت مربوط به صاحبان گوشی‌های Mi A3، توضیح داده است که بعد از دریافت آپدیت اندروید 11، گوشی این کاربران خاموش شده است. نکته‌ی عجیب اینجاست که گوشی حتی نسبت به روشن کردن مجدد و یا اتصال شارژر هم هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

حتی برخی از کاربران وب سایت ردیت هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که پس از دریافت آپدیت اندروید 11 روی شیائومی Mi A3، گوشی‌ آن‌ها عملاً از کار افتاده است. یکی از کاربران هم اشاره کرده است که حتی امکان دسترسی به Bootloader و یا ارتباط با گوشی از طریق اتصال به کامپیوتر هم وجود ندارد.

Xiaomi-Mi-A3-bricked-twitter.jpg
نمونه ای از توییت کاربران درباره از کار افتادن گوشی شیائومی Mi A3 بعد از دریافت آپدیت اندروید 11 -

تا به این لحظه هنوز دلیل رخ دادن چنین اتفاقی برای شیائومی Mi A3 مشخص نیست اما بهترین کار این است که فعلاً از دریافت آپدیت اندروید 11 منصرف شوید.

بد نیست اشاره کنیم که قبلاً هم شیائومی Mi A3 با دریافت آپدیت نسخه‌های جدید اندروید مشکل داشته است. درواقع به دنبال دریافت آپدیت اندروید 10، اسکنر اثرانگشت این گوشی از کار می‌افتاد. با این حال هیچ یک از مشکلات قبلی، به اندازه مشکلی که حین دریافت اندروید 11 ایجاد می‌شود، بزرگ نبوده است، تا جایی که عملاً گوشی را غیر قابل استفاده کند.

اخبار مرتبط:

لیست گوشی‌های شیائومی دریافت کننده اندروید 11

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

amir.AMM78

یک‌شنبه, 14 دی 1399

ببخشید در باره ردمی نوت هشت چی؟
چون گوشی نوت هشت هم قراره اندروید یازده بگیره

پاسخ

زکریا

دوشنبه, 15 دی 1399

شورشو در آورده
دوستم می ده دارد اندروید 11 گرفته به حدی افتضاح است که نمیشه هیچ برنامه خوبی نصب کرد

پاسخ

ثبت نظر