لیست گوشی‌های شیائومی دریافت کننده اندروید 11

اندروید 11 برای گوشی‌های شیائومی.jpg

اگر شما هم صاحب گوشی‌های شیائومی اندرویدی هستید و می‌خواهید ببینید که آیا گوشی شما هم اندروید 11 را دریافت می‌کند، به لیست زیر توجه کنید.

مدتی پیش بود که شیائومی از واسط کاربری MIUI 12 رونمایی کرد و آن را برای بسیاری از گوشی‌های خود ارائه داد. این واسط کاربری با ویژگی‌هایی مانند بهبود سیستم dark mode، انیمیشن‌های سیستمی، بهبود حریم خصوصی و... همراه بود. حالا اما شیائومی توجه خود را به اندروید 11 معطوف کرده است. حالا هم شیائومی برای اولین بار واسط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 را برای گوشی‌های ردمی نوت 9 پرو و Mi 10 ارائه کرده است. البته قرار است به زودی شاهد ارائه‌ی آپدیت اندروید 11 برای بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی باشیم. اما گوشی‌های شیائومی که قرار است آپدیت اندروید 11 را دریافت کنند کدامند؟ این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد؟ با فیسیت همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

لیست گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11

در حال حاضر آپدیت MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 در هند برای دو گوشی Mi 10 و ردمی نوت 9 ارائه شده است. در ادامه لیست گوشی‌های شیائومی که قرار است آپدیت MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 را ردیافت کنند، آمده است:

لیست گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11.jpg
لیست گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 -

لیست جهانی گوشی‌هایی MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 را دریافت کرده اند

هنوز مشخص نیست که چه زمانی گوشی‌های زیر آپدیت اندروید 11 را دریافت کنند اما شیائومی برای این گوشی‌ها در بازار جهانی واسط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 را منتشر کرده است:

لیست گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10.jpg
لیست گوشی‌های دریافت کننده MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 -

اخبار مرتبط:

زمانبندی سامسونگ برای آپدیت اندروید 11 و One UI 3.0 منتشر شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

دونالد ترامپ

دوشنبه, 24 آذر 1399

رابط MIUI 12 هنوز برای Redmi 8 منتشر نشده، حداقل برای این گوشی ساختِ کشور هند. رابط MIUI هم نوشته Global ، توی آرشیو سرورِ شیائومی هم نبود.

پاسخ

ثبت نظر