با اندروید 11 بالای 4 گیگ ویدیو ضبط کنید

Untitled-1.jpg

ضبط فیلم بیشتر 4 گیگابایتی برای کاربران زیادی مخصوصا فیلم‌برداران که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند به یک کابوس تبدیل شده بود؛ اما حالا خبر می‌رسد که در اندروید 11 این محدودیت برداشته شده است. به احتمال زیاد این تصمیم گوگل باعث خوش‌حالی کاربرانی که به ضبط ویدیو 4K و 8K علاقه زیادی دارند، شود.

چند روز پیش نسخه بتا اندروید 11 عرضه شد؛ حالا بعد از چند روز کارِ کاربران با این سیستم‌عامل، مشخص شده که محدودیت ضبط ویدیو کمتر از 4 گیگابایت دیگر وجود ندارد، اما فقط بعضی اپلیکیشن‌ها از این مشخصات پشتیبانی می‌کنند. اما یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌ها Google Camera است که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند و مشخص نیست که چه زمانی این برنامه از این ویژگی جدید حمایت خواهد کرد.

یکی از اپلیکیشن‌های معروف و محبوبی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، Open Camera است، پس ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید از همین الان این برنامه را نصب کنید. اپلیکیشن Open Camera بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شده و بر همین اساس امتیاز بالایی نیز کسب کرده است.

MOBILE-2.jpg
-

هنوز گزارشی از برنامه‌های دیگری که می‌توانند از این قابلیت جدید اندروید 11 پشتیبانی کنند منتشر نشده است اما قطعا اپلیکیشن‌های دیگری نیز هستند که هنوز مورد تست قرار نگرفته‌اند. پس براساس این گزارشات این قابلیت به اندروید 11 اضافه شده و فقط باید منتظر توسعه نرم‌افزارهای محبوب باشیم تا از این قابلیت پشتیبانی کنند. پس انتظار داریم که در مدت زمان کوتاهی شاهد پشتیبانی از این قابلیت توسط اپلیکیشن‌های مختلف خواهیم بود.


اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر