افزایش قابل‌توجه تعداد بازیکنان EA Sports FC 24 از زمان عرضه

fc.jpg

اپلیکیشن EA Sports FC Mobile در مدت ده روز توانست بیش از 11.3 میلیون بازیکن جذب کند. همچنین، تعداد بازیکنان جدید در عنوان ورزشی EA Sports FC 24 نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، علیرغم کاهش 30 درصدی در فروش فیزیکی EA Sports FC 24 نسبت به FIFA 2023 در بریتانیا، این عملکرد همچنان توجه ناشر «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) را جلب کرده است. وب‌سایت GameIndustry گزارش می‌دهد که تعداد بازیکنان EA Sports FC 24 به بیش از 11.3 میلیون نفر در سرتاسر جهان رسیده است، در حالی که اپلیکیشن EA Sports FC Mobile در ده روز تنها 11.2 میلیون بار دانلود شده است.

همچنین، این اپلیکیشن بارها از فروشگاه‌های موبایل دانلود شده و حدود 2.2 میلیون نفر در روز عرضه آن استفاده کرده‌اند. «کم وبر» (Cem Weber)، رئیس بخش EA Sports، درباره موفقیت بازی EA Sports FC 24 اظهار داشته است:

علاوه بر میلیون‌ها بازیکن، تعداد بازیکنان جدید در عنوان FC 24 تقریباً 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، که نشان می‌دهد هواداران فوتبال برای پیوستن به ما بسیار هیجان‌زده هستند. ما از طریق EA Sports FC بزرگ‌ترین جامعه فوتبالی جهان را ایجاد کرده‌ایم و قصد داریم آن را در مراحل بعدی گسترش دهیم.

ea-sports-fc-24-sales.webp

لازم به ذکر است که عنوان شبیه‌ساز فوتبالی EA Sports FC 24 با وجود کاهش فروش سالیانه در بریتانیا، همچنان بهترین فروش فیزیکی در این منطقه را برای خود ثبت کرده است، و این رتبه را پس از عناوینی همچون «افسانه زلدا: اشک‌های پادشاه» (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom) و «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy) به دست آورده است. البته میزان فروش نسخه برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) بازی FC 24 نسبت به FIFA 2023 مقداری افزایش داشته است.

کاربران می‌توانند بازی EA Sports FC 24 را برای کنسول‌های «پلی‌استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی‌استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس‌باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «ایکس‌باکس وان» (Xbox One)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) دریافت نمایند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر