مادر ایلان ماسک: ایلان مجاز نیست با مارک زاکربرگ مبارزه کند

gfjhgjygj.JPG

ظاهراً مادر ایلان ماسک به پسرش اجازه نمی‌دهد در مبارزه‌ی قفس با مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، شرکت کند. ابتدا بحث و رجزخوانی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ بیشتر شبیه شوخی بود؛ اما به‌سرعت به یک موضوع داغ در صنعت فناوری تبدیل شد و حتی خبرهایی درباره واقعیت مبارزه‌ی قفسی بین این دو میلیاردر معروف منتشر شد.

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، هفته‌ی گذشته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا را به مبارزه دعوت کرد. در این میان، برخی از سایت‌های شرط‌بندی به دلیل مهارت‌های زاکربرگ در ورزش جوجیتسو، او را برنده‌ی این مسابقه می‌دانند.

اما اکنون مادر ایلان ماسک مسابقه‌ی بین فرزندش و مارک زاکربرگ را محکوم کرده است. مادر ماسک می‌گوید: "انجام این مسابقه را تشویق نکنید!" وی دو ایموجی عصبانی نیز در کنار توییت خود منتشر و اعلام کرد: "در واقع، من مبارزه را لغو کرده‌ام؛ اما هنوز به آن‌ها نگفته‌ام. به‌هر حال، همچنان می‌گویم مبارزه بین این دو نفر در هر صورت لغو می‌شود."

در همین حال، ماسک به فریدمن گفت حاضر است در مسابقه‌ی MMA واقعی شرکت کند. آن‌ها حتی درباره‌ی مکان مبارزه نیز به توافق رسیدند و دانا وایت، رئیس UFC، نیز این دو میلیاردر را تشویق کرد. وات هفته‌ی گذشته گفت: "این بزرگ‌ترین مبارزه در تاریخ جهان و بزرگ‌تر از هر اتفاقی است که تاکنون رخ داده است."

به هر حال، مادر ماسک ترجیح می‌دهد نبرد پسرش با زاکربرگ فقط به صورت حرفی و با استفاده از کلمات باشد. به نوشته‌ی فیوچریسم، با وجود مخالفت مادر ایلان ماسک، همچنان احتمال وجود دارد که میلیاردرهای معروف در صنعت فناوری با یکدیگر در نبرد فیزیکی قرار بگیرند.

بعضی از سایت‌های شرط‌بندی در سرتاسر جهان از همین الان نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره برنده‌ی مسابقه‌ی قفسی بین ماسک و زاکربرگ اعلام کرده‌اند و اکثر آن‌ها مدیرعامل متا را برنده‌ی این مسابقه می‌دانند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: futurism

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر