هر آنچه درباره بازی INDIANA JONES می‌دانیم

Indiana Jones.jpg

با وجود محبوبیت فراوان، فرنچایز ایندیانا جونز در سال‌های اخیر، تعداد کمی بازی ویدیویی داشته که مهم‌ترین آن‌ها، مجموعه بازی‌های لگو ایندیانا جونز بوده‌اند. بنابراین، خبر ساخت بازی جدید توسط بتسدا در سال 2021، باعث خوشحالی عده زیادی از طرفداران شد.

تا به حال اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست اما با پیشرفت توسعه بازی در ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. در حال حاضر و براساس گفته منابع، این بازی برای انتشار در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. بازی ایندیانا جونز قرار است برای Xbox Series X و PC عرضه شود و گیمرهای پلی‌استیشن از تجربه این بازی محروم خواهند ماند.

این بازی در ابتدا برای انتشار بر روی PC ،PS5 و Xbox Series X برنامه‌ریزی شده بود اما پس از خرید استودیو بتسدا توسط مایکروسافت، عرضه‌های آینده آن از پلتفرم سونی خارج شد و به‌صورت انحصاری برای Xbox عرضه خواهد شد. این اتفاق برای بازی‌های اخیری مانند Starfield هم افتاده بود و برای عناوین آینده از جمله The Elder Scrolls 6 نیز همین طور خواهد بود.

هرچند که در توافق نامه اصلی، این اثر به عنوان یک بازی چندپلتفرمی نام‌گذاری شده بود اما به نظر می‌رسد که شرکت دیزنی به مایکروسافت اجازه داده تا ایندیانا جونز را به‌صورت انحصاری برای Xbox تولید کند. این بازی از طریق برنامه Xbox برای دارندگان PC منتشر خواهد شد اما تایید نشده است که آیا به Steam می‌آید یا خیر؛ بسیاری از بازی‌های انحصاری Xbox، در فروشگاه Steam عرضه شده‌اند، بنابراین احتمال حضور این بازی در استیم نیز وجود دارد.

با توجه به اینکه بازی ایندیانا جونز توسط بتسدا که اکنون به مایکروسافت تعلق دارد در حال توسعه است، این بازی در اولین روز عرضه، برای دارندگان سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد و به بازیکنان ایکس‌باکس و کامپیوتر اجازه می‌دهد تا این بازی را به عنوان بخشی از اشتراک خود تجربه کنند.

استودیو MachineGames (یکی از زیرشاخه های استودیو ZeniMax Media)که از سال 2014 بازی‌های سری Wolfenstein را تولید می‌کند، وظیفه توسعه و ساخت بازی ایندیانا جونز را به عهده گرفته و در جایگاه سرپرست این پروژه قرار دارد. Todd Howard که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان بسیاری از بازی‌های سری Elder Scrolls و Fallout و همچنین Starfield خدمت کرده است، سرپرست بازی خواهد بود.

برای اولین بار در سال 2021، یک تیزر کوتاه برای ایندیانا جونز منتشر شد که اطلاعات زیادی را به بازیکنان ارائه نکرد. در این تریلر، دوربین از روی یک میز عبور می‌کند و انواع کتاب‌ها و کاغذها و دوربین دیده می‌شود. تریلر به یک تصویر از کلاه و شلاق مشهور شخصیت ایندیانا جونز ختم می‌شود.

از زمان اعلام اولیه در سال 2021، بتسدا اخبار جدیدی در رابطه با این بازی را در اختیار بازیکنان قرار نداده اما تاد هاوارد، تهیه‌کننده اجرایی، در سال 2023 اظهار کرد که در سال آینده، اطلاعات بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، استودیو بتسدا قصد انتشار این بازی در سال 2022 را داشت اما به دلیل ویروس کرونا، انتشار این بازی به تعویق افتاد.

خط داستانی بازی ایندیانا جونز در چه زمانی اتفاق می‌افتد ؟

تریلر معرفی جزئیاتی را منتشر کرده که مکان و خط زمانی‌ بازی را نشان می‌دهد. تاریخ بلیط هواپیمایی که در تریلر نمایش داده می‌شود، سال 1937 را نمایش می‌دهد و نقشه‌ی شهر واتیکان بر روی میز دیده می‌شود که بیانگر اتفاقات این بازی در ایتالیا است. داستان فیلم Raiders of the Lost Ark، در سال 1936 اتفاق می‌افتد، پس رویدادهای بازی ممکن است دنباله‌ای از اتفاقات آن فیلم باشد.

هرچند که اطلاعات موجود در رابطه با این بازی بسیار کم است اما باعث اشتیاق زیاد بازیکنان و طرفداران شده. در صورت انتشار اخبار جدید یا تایید صحت اطلاعات، اخبار مربوط به آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر