بیش از 12 میلیون بازیکن، عنوان استارفیلد را تجربه کرده‌اند

starfield.jpg

به گفته فیل اسپنسر، رئیس استودیو ایکس‌باکس، بازی استارفیلد موفق به شکستن رکورد قبلی خود شده است و بیش از 12 میلیون پلیر در سراسر جهان، این عنوان را تجربه کرده‌اند.

روز گذشته، مراسم CCXP در کشور برزیل برگزار شد و فیل اسپنسر به عنوان نماینده ایکس‌باکس در مراسم حضور پیدا کرد. او در رابطه با بازی استارفیلد، از تمام بازیکنانی که باعث رشد این عنوان شده‌اند تشکر و اعلام کرد که این بازی بسیار جذاب، در حال حاضر بیش از 12 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد و بین ده بازی برتر شرکت ایکس‌باکس است.

بازی استارفیلد، بزرگ‌ترین عرضه بین عناوین بتسدا را داشت و تنها یک هفته پس از دسترسی زودهنگام، به 6 میلیون بازیکن دست پیدا کرد و تا اواخر ماه مهر، موفق به فروش 11 میلیون کپی از بازی شد. نظر کاربران در رابطه با این بازی، بسیار متفاوت است و عده زیادی از بازیکنان در فروشگاه استیم، نظرات منفی خود را راجع به این بازی ثبت کرده‌اند؛ البته شرکت بتسدا در حال پاسخگویی به نظرات منفی کاربران است.

user-drops-negative-review-starfield-before-launch-3-scaled.jpg
-

فیل اسپنسر تاکید کرد که بازی اسکایریم، یک عنوان بسیار موفق از استودیو بتسدا بوده و هدف ما برای عنوان استارفیلد، دستیابی به موفقیت آن بازی است. همچنین اعلام کرد که همانند اسکایریم، ابزارهای ساخت ماد برای این بازی عرضه خواهد شد تا طرفداران بتوانند محتوای دلخواه خود را در این بازی ایجاد کنند و سال‌های طولانی به تجربه این عنوان بپردازند. او همچنین اعلام کرد که اولین بسته الحاقی این بازی به نام Shattered Space در راه است و به زودی معرفی می‌شود.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، ابزارهای ساخت ماد در سال 2024 عرضه و در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر، تاریخ انتشار رسمی برای این محتوا یا بسته الحاقی جدید بازی وجود ندارد. احتمال دارد که زمان انتشار آن‌ها در مراسم گیم اواردز 2023 معرفی شود.

این بازی، عنوان بهترین بازی ایکس‌باکس را در مراسم Golden Joystick 2023 دریافت کرد اما موفق به راه‌یابی در دسته‌بندی بهترین بازی‌های سال 2023 مراسم گیم اواردز نشد و تنها نامزدی آن در دسته‌بندی بهترین بازی RPG است اما به دلیل وجود رقبای سرسختی مانند BALDUR’S GATE 3 و LIES OF P، احتمال برنده شدن در این دسته‌بندی را بسیار پایین می‌آورد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر