هواوی FreeBuds 3i با قیمت 90 دلار رونمایی شد

buds.jpg

هواوی ساعتی پیش از ایربادز جدید خود با نام. فری بادز 3i با قیمت 90 دلاری رونمایی کرد.

هواوی در ساعاتی گذشته به صورت آنلاین از هدست بی‌سیم خود با نام فری‌بادز 3i رونمایی کرد. هواوی FreeBuds 3i با قابلیت نویز کنسلینگ و قیمت 90 دلار یعنی قیمتی معقول معرفی شد در ادامه با ما باشید تا مشخصات این هدست را بررسی کنیم.

این هندزفری با قابلیت حذف نویز ارائه شده است. این قابلیت برای هواوی باعث می شود تا با AirPods Pro اپل رقابت سر به سر داشته باشند و هنگامی که به طراحی FreeBuds 3i نگاه می کنید، نقطه‌ای روی آن جلب توجه می‌کند.

هر کدام از هدست‌های ایربادز FreeBuds 3i دارای یک سیستم ۳ میکروفونه هستند که از این میان دو میکروفون بیرون و دیگری داخلی هستند. اولی صدای شما را بلند می کند، دومی صدای شما را برای افزایش کیفیت تماس در گوش شما دریافت می کند. از این نظر، آنها شبیه به گلکسی بادز پلاس سامسونگ هستند.

با این حال، آنها ارزان تر از رقبا هستند و قابلیت حذف نویز فعال حداکثر ۳۲ دسی بل را دارند. در صورت گوش دادن به موسیقی FreeBuds 3i فقط 3 ساعت و نیم به شما سرویس می دهد و این مدت برای مکالمه به 2.5 ساعت می رسد. خوشبختانه همراه با قاب 14.5 ساعت گوش دادن به موسیقی یا 10.5 ساعت زمان مکالمه را به آن اضافه می کند. مدت زمان شارژ برای هر گوشی در کیس حدود یک ساعت و برای خود کیس 115 دقیقه است.

Huawei-Freebuds-3i-2.jpg
-

برای کنترل می توانید روی هر گوشی تپ کنید، نگاه داشتن طولانی دست ANC را خاموش یا روشن می کند. دوبار تپ کردن موسیقی را متوقف می کند و تماس ها را پاسخ می دهد یا به پایان می رساند. در جعبه 4 اندازه سری سیلیکون و درایورهای پویا 10 میلی متر را مشاهده می کنید. گوشی‌های این ایربادز هواوی دارای مقاومت در برابر آب IPX4 هستند.

ایربادز هواوی FreeBuds 3i از سه هفته دیگر از فروشگاه هوآوی در انگلیس با قیمت 89.99 پوند در انگلستان به فروش می رسد.


اخبار مرتبط:

هواوی P30 pro؛ پرچمداری که زیر شکنجه‌ها مقاومت کرده است

هواوی از دو گوشی اقتصادی Y6P و Y5P و یک تبلت اقتصادی MatePad T8 رونمایی کرد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر