هواوی از دو گوشی اقتصادی Y6P و Y5P و یک تبلت اقتصادی MatePad T8 رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

هواوی امروز در ساعاتی گذشته به صورت آنلاین سه محصول معرفی کرد. هواوی از دو گوشی اقتصادی با نام‌های Y6P و Y5P بی‌سروصدا رونمایی کرد. همچنین این کمپانی در کنار دو دستگاه ارزان قیمت از یک تبلت با نام میت‌پد T8 هم رونمایی کرد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هواوی Y6p

هواوی Y6p از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با ناچ قطره‌ای استفاده می کند و وضوح تصویر HD+ را دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این ناچ قرار دارد. برای دوربین اصلی شاهد یک دوربین سه گانه هستیم. سه دوربین عقب به ترتیب شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین واید 5 مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می شود.

Y6P-2.jpg
-

این گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک Helio P22، حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. همچنین از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری هم بهره می‌برد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت خازنی نیز وجود دارد.

هواوی Y6p با رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ ارایه شده است. همانطور که حدس می زنید، فاقد GMS است و از HMS (سرویس موبایل هوآوی) پشتیبانی می کند.

در رنگبندی هواوی وای ۶ پی سه رنگ وجود دارد: سبز زمردی، بنفش فانتوم و سیاه نیمه شب. قیمت این دستگاه ۱۶۵ یورو مشخص شده است که در پیش فروش آن ۴۰ یورو تخفیف وجود دارد.

هواوی Y5p

هواوی Y5p از یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با رزلوشن HD و پنل IPS بهره می‌برد. این نمایشگر با وجود نداشتن ناچ اما نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد و حاشیه کلی آن کمتر از گوشی های سنتی چند سال پیش است.

Y6P-3.jpg
-

در حالی که شاید فکر کنید درون قاب مربعی دوربین اصلی هواوی وای ۵ پی شلوغ تر از این حرف ها باید باشد، اما فقط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED در این قاب وجود دارد. بله، آن دایره دیگر تزئینی است! برای دوربین سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را داریم که تنها در لبه بالای نمایشگر نشسته است.

برای ذخیره انرژی از یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری استفاده شده است. این باتری با پورت Micro USB شارژ می شود و سرعت شارژ آن مشخص نیست. پشتیبانی از مموری کارت microSD هم ویژگی دیگر این گوشی است.

در بخش نرم افزاری این جا هم خبری از خدمات گوگل پلی نیست و رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ به همراه خدمات موبایل هواوی یا HMS ارایه می شود.

قیمت هواوی وای ۵ پی برابر ۱۲۵ یورو است که این دستگاه هم در پیش فروش ۴۰ یورو تخفیف دارد.

هواوی MatePad T8

هواوی MatePad T8 از نمایشگر LCD در ابعاد ۸ اینچی با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل استفاده می کند. این دستگاه دارای یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MTK8768 است. این چیپست به صورت مشخص برای تبلت ها توسعه داده شده و بیشتر تلاش آن برای پشتیبانی از رزولوشن بالا در قیمت پایین است. هر چند که البته این موضوع خیلی هم به کار تبلت میت‌پد T8 نیامده است.

Y6P-4.jpg
-

برای تامین انرژی این تبلت ۸ اینچی یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. با استاندارد این روزهای موبایل های ما حتی این عدد خیلی شگفت انگیز نیست دیگر! در بخش نرم افزار اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.0.1 برای شما ارایه شده است و اینجا هم خبری از خدمات موبایل گوگل نبوده و باید با خدمات موبایل هواوی سر کنید.

قیمت تبلت هواوی MatePad T8 با 100 یورو شروع می شود و فقط گزینه رنگی آبی را ارائه می دهد.

اخبار مرتبط:

هواوی P30 pro؛ پرچمداری که زیر شکنجه‌ها مقاومت کرده است

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر