وضعیت قرمز در بازار رمزارزها: قیمت بیت کوین، کمتر از ۳۰ هزار دلار

Untitled-1.jpg

چند روز است که قیمت بیت‌کوین کاهشی است، این ارز دیجیتال امروز ارزشش به زیر 30 هزار دلار رسید و یک سطح حمایتی مهم را از دست داد. در کنار بیت‌کوین امروز حتی رمزارزهای دیگر نیز با کاهش قیمت روبه‌رو شدند.

از هفته پیش تا به الان اخبار مختلفی توانسته روی قیمت بیت‌کوین تاثیر منفی بگذارد که مهم‌ترین خبر مربوط به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی چین بود. حتی امروز نیز بانک مرکزی چین از چهار بانک مهم و «علی‌پی» درخواست کرد تا محدودیت‌های بیشتری بر فعالان بازار رمزارزها اعمال کنند.

این اخبار و اجرای این دستورات مستقیما تاثیرش را روی بازار نشان داده و قیمت بیت کوین پس از چندین روز مقاومت، بالاخره امروز به زیر 30 هزار دلار رسید و اکنون که این خبر نوسته می‌شود در محدوده ۲۹,۵۰۰ دلار خرید و فروش انجام می‌شود. ارز دیجیتال بیت‌کوین در مدتی توانست قیمتی بالای 60 هزار دلار را تجربه کند و اکنون نسبت به آن زمان قیمتش بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

BTC-USD.jpg
-

بیت‌کوین در این کاهش قیمت تنها نیست و سایر رمزارزها نیز امروز قیمتشان کاهشی شد و حتی برخی از آن‌ها سقوط را تجربه کرده‌اند. اتریوم نیز در ماه‌های گذشته چندین بار افزایش قیمت و رکورد شکنی را تجربه کرده بود، اما امروز قیمتش کمتر از ۱۸۰۰ دلار است، این در حالی است که تقریبا 40 روز پیش این رمزارز قیمتش 4000 دلار بود و الان به کمتر از نصف رسیده است.

ETH-USD.jpg
-

رمزارز دیگری که در این ماه‌ها نامش زیاد به گوش می‌رسد دوج کوین است که اکنون قیمت این رمزارز به 0.17 دلار رسیده است. این ارز دیجیتال بسیار مورد توجه ایلان ماسک است و توییت‌های او قبلا باعث شد تا این ارز دیجیتال به قیمت 0.70 دلار برسد.

Dogecoin-USD.jpg
-

با توجه به این اخباری که از دولت چین مخابره می‌شود و قانون‌های سخت‌گیرانه‌ای که برای فعالان بازار رمزارزها و ماینرها وضع شده است، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده کاهش شدیدتر قیمت‌ها را شاهد باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: independent

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حسین

پنج‌شنبه, 03 تیر 1400

نابود بشه این رمز ارزهای لعنتی
گند زدن به گرافیک و هارد و...
جمع کنید بابا این بساطتون را

پاسخ

ثبت نظر