توقف تولید زودتر از انتظار آیفون ۱۲ مینی در پی استقبال پایین کاربران

Untitled-1.jpg

کمپانی اپل سال گذشته میلادی به همراه سری آیفون 12 یک نسخه دیگر از این گوشی‌ها با نام آیفون 12 مینی رونمایی کرد، این گوشی نمایشگر کوچک‌تری داشت و مناسب کاربرانی بود که به دنبال گوشی‌های کوچک بودند. اما چند ماه که از عرضه این دستگاه گذشت گزارش‌های زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه استقبال از این گوشی بسیار پایین است و اکنون نیز گزارشی رسمی منتشر شد که اپل تولید این مدل را متوقف کرده است.

تا به امروز گزارش‌های بسیار زیادی در رابطه توقف تولید این موبایل منتشر شده بود، اما چون این اخبار رسمی نبود به عنوان شایعه یاد می‌شد. اکنون "ترندفورس" در یک گزارش توقف تولید آیفون 12 را به علت فروش پایین در بازار اعلام کرده است.

براساس این گزارش، عمر این گوشی کمتر از یکسال بود و زودتر از انتظار تولید این دستگاه متوقف شد. به دنبال همین خبر، کوپرتینویی‌ها تلاش خودشان را برای سایر گوشی‌های تولیدی خود خواهند گذاشت و روی فروش موبایل‌های تولید شده و در انبار تمرکز خواهند کرد.

در 12 اکتبر سال 2021 شاهد رونمایی از آیفون 12 با نمایشگر ۵.۴ اینچی بودیم که قیمت پایه‌ برابر ۶۹۹ دلار بود. کمپانی اپل تصمیم داشت که با این دستگاه کاربرانی که را عاشق گوشی کوچک هستند را راضی نگه‌دارد، اما اکثر کاربران علاقه‌ای به خرید این موبایل نشان ندادند و آیفون ۱۲ بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

iPhone-12-Mini.jpg
-

همچنان با وجود انتشار خبر توقف تولید آیفون ۱۲ مینی، در سایت رسمی کمپانی اپل این گوشی برای خرید موجود است و حتی خریداران بدون هیچ تاخیر می‌توانند آن‌ها را دریافت کنند. بنابراین فعلا این دستگاه به اندازه کافی در انبار کوپرتینویی‌ها وجود دارد.

گفته می‌شود که آیفون 13 نیز نسخه مینی خواهد داشت، و با وجود فروش پایین آیفون ۱۲ مینی همچنان روند خود را ادامه خواهد داد. ترندفورس پیش‌بینی کرده که اپل قیمت گوشی‌های جدیدش را افزایش نمی‌دهد و سری آیفون ۱۳ همچنان با قیمت پایه ۶۹۹ راهی بازار خواهد کرد.

گفته می‌شود که آیفون 13 مینی آخرین گوشی خواهد بود که با نمایشگر 5.4 اینچی راهی بازار خواهد شد و دیگر خبری از آیفون ۱۴ مینی نخواهد بود. البته شاید آیفون ۱۳ مینی با قابلیت‌های جدید بتواند در بازار عملکرد موفقی داشته باشد و اپل تصمیم به ادامه تولید این گوشی کامپکت بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر