آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی معرفی می‌شود؛ کوچکترین آیفون 12

آیفون 12 مینی.jpg

بعد از مدت‌ها شایعه حالا مشخص شده است که امسال شاهد معرفی 4 آیفون خواهیم بود که کوچکترین آیفون 12 با نمایشگر 5.4 اینچی، آیفون مینی نام خواهد داشت.

مدت‌هاست که انتظار معرفی گوشی‌های آیفون 2020 را می‌کشیم. حتی در رویداد 12 سپتامبر اپل هم منتظر رونمایی از این خانوده بودیم اما تصورمان غلط بود و در این رویداد تنها شاهد معرفی محصولاتی مانند ساعت هوشمند و تبلت بودیم. به هر ترتیب حالا به نظر می‌رسد برای رونمایی از این گوشی‌ها، باید تا ماه آینده یعنی ماه اکتبر منتظر بمانیم. در این بین شایعات زیادی وجود دارد که هر یک به نوعی اطلاعاتی را از خانواده‌ی آیفون 12 فاش می‌کنند. حالا یکی از افشاگران مشهور اپل با نام کاربری l0vetodream در توییتر خود از چهار آیفونی که قرار است به زودی شاهد معرفی آن‌ها باشیم، نام برده است.

به گفته‌ی این افشاگر، اپل در ماه آینده از 4 آیفون با نام‌های آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس رونمایی خواهد کرد. آیفون 12 مینی گویا از نمایشگر 5.4 اینچی بهره خواهد برد و کوچکترین عضو از آیفون‌های 12 خواهد بود. حتی است بد نیست اشاره کنیم که آیفون 11 از نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‌برد. بنابراین اگر به گوشی‌های با نمایشگر کوچک علاقه دارید، حالا اپل این فرصت را برای شما فراهم کرده است.

سه عضو دیگر آیفون‌های 12 اما از نمایشگرهای بزرگ‌تر از 6 اینچ بهره می‌برند. درواقع به نظر می‌رسد که آیفون 12، درست مانند آیفون 11، با نمایشگر 6.1 اینچی راهی بازار خواهد شد. آیفون 12 پر هم مجدداً از نمایشگر 6.1 اینچی بهره خواهد برد اما آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی راهی بازار خواهد شد و عنوان بزرگ‌ترین گوشی آیفون را به خود اختصاص خواهد داد. در تصویر زیر اندازه‌ی هر یک از آیفون‌های 12 را می‌بینیم.

اندازه نمایشگر آیفون 12 مینی، آیفون 12 و 12 پرو و پرو مکس.jpg
-

نکته‌ی مهم دیگر در خصوص آیفون‌های 12، نوع نمایشگر آن‌هاست. درواقع امسال برای نخستین بار شاهد به کارگیری نمایشگر OLED در همه‌ی مدل‌های آیفون 12 خواهیم بود. همچنین می‌دانیم که هر چهار آیفون 12 از پردازنده‌ی A14 Bionic بهره خواهند برد و به تکنولوژی 5G هم مجهز خواهند شد. از طرفی گفته می‌شود که هیچ یک از آیفون‌های 12 در جعبه خود از ایرباد و شارژر بهره نخواهند برد. درواقع اپل در جعبه‌ی اپل واچ سری 6 هم با هدف محافظت از محیط زیست، آداپتور شارژ را قرار نداده بود و به نظر می‌رسد که این روند همچنان ادامه دار خواهد بود.

اخبار مرتبط:

جعبه گشایی آیفون SE 2020؛ رقیبی جدی برای گوشی‌های میانرده اندرویدی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

reza

سه‌شنبه, 01 مهر 1399

wow........

پاسخ

ثبت نظر