آیفون 12 با نمایشگر کوچکتر از 5.4 اینچ و قیمت 649 دلاری معرفی می‌شود

آیفون 12.jpg

اپل در نظر دارد تا برای سال 2020 چها مدل آیفون را معرفی و راهی بازار کند که کوچکترین مدل نمایشگری کوچکتر از 5.4 اینچی خواهد داشت و احتمالا با قیمت 649 دلاری راهی بازار خواهد شد.

اپل در تلاش است تا گوشی‌های آیفون جدید خود را ساخته و معرفی کند. در این بین هم شایعات بسیاری در جریان است. تا به اینجا گفته می‌شد که اپل قصد دارد 4 گوشی را برای امسال معرفی کند که بزرگ‌ترین مدل 6.7 اینچی و کوچکترین مدل هم 5.4 اینچی است. حالا اما بنا به توضیحات کانال یوتیوب EveryThingApplePro مشخص شده است که اطلاعات درباره ابعاد آیفون 5.4 اینچی غلط بوده و این گوشی کوچکتر از چیزی است که تصور می‌شود.

این گوشی احتمالا برای کاربران جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت زیرا نه تنها حتی از آیفون SE 2020 کوچکتر خواهد بود، بلکه حاشیه‌های بزرگ آیفون SE 2020 هم در این گوشی حذف شده و حالا با یک گوشی کوچک اما تمام صفحه مواجه خواهیم بود. ضمنا احتمال می‌رود که ضخامت آیفون 12 کوچک، از آیفون 11 کمتر باشد.

گذشته از اندازه نمایشگر، بنا به شایعات فعلی، گفته می‌شود که دو مدل ارزان قیمت‌تر و پایین رده از آیفون 12 با 5G راهی بازار نخواهند شد و در مقابل از Sub-6 بهره خواهند برد. ضمنا می‌دانیم اپل در این گوشی‌ها از دوربین تله فوتو و LiDAR بهره نخواهد برد. این دو گوشی همچنین از رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر هم بی بهره‌ خواهند بود. اما آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس با رفرش ریت 120 هرتزی راهی بازار خواهند شد.

آیفون 12 با نمایشگر کوچکتر از 5.4 اینچی قرار است با قیمت 649 دلاری معرفی و راهی بازار شود. از آنجایی که این گوشی با پردازنده A14 Bionic راهی بازار خواهد شد و به جای نمایشگر LCD از نمایشگر OLED بهره خواهد برد، بنابراین عجیب نیست که خیل طرفداران را به سمت خود جذب کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tomsguide


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر