آیفون SE 2020 قرمز رنگ؛ کمکی برای مقابله با کرونا ویروس

کمک اپل به کرونا.jpg

به دنبال شیوع و همه گیری کرونا ویروس در سراسر جهان، اپل بخشی از درآمد حاصل از فروش آیفون SE 2020 قرمز رنگ را به مقابله با کرونا اختصاص می‌دهد.

کویید 19 یا همان کرونا ویروس مدتی است که کل دنیا را درگیر کرده است و همه گیر شده است. در این بین افراد مشهور زیادی با اهدای ثروت خود، به نوعی برای جلوگیری از این بیماری کمک کرده‌اند. حالا اما نوبت به اپل، با آیفون SE 2020 رسیده است، آیفون ارزان قیمتی که تنها سه روز از معرفی آن می‌گذرد.

درواقع ماجرا به سال 2006 برمی‌گردد، زمانی که بنیاد خیریه رِد، وب سایتی به نام red.org را تاسیس کرد تا بتواند برای مبارزه با بیماری ایدز در کشورهای آفریقایی، کمک‌های نقدی جمع آوری کند. این ماجرا باعث شد تا برخی از برندها، تعدادی از محصولات خود را به رنگ قرمز تولید کرده و بخشی از درآمد حاصل از آن را به بنیاد خیریه رِد بدهند.

پیشنهاد فیسیت: آیفون SE 2020 اپل رونمایی شد

اپل هم یکی از همین کمپانی است مه محصولات قرمز رنگ خود که با این هدف طراحی شده‌اند را با برند پرداکت رِد راهی بازار می‌کند. حالا اپل اعلام کرده است که یک مدل از آیفون SE 2020 را با برند پرداکت رِد و رنگ قرمز، عرضه خواهد کرد و بخشی از درآمد حاصل از آن هم به مقابله با بیماری کرونا اختصاص خواهد یافت. اپل طی بیانیه‌ای این موضوع را اعلام کرده که بخشی از آن به صورت زیر است:

از حالا تا تاریخ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰‌ (یعنی ۹ مهر ۹۹)، بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات تحت برند پروداکت رد، ازجمله مدل قرمز گوشی آیفون SE 2020 برای کمک به مقابله با بیماری کرونا در نظر گرفته می‌شود.

-

با این اوصاف علاوه بر آیفون SE 2020 قرمز رنگ، درآمد حاصل از دیگر محصولات این خانواده مانند بند اپل واچ، لوازم جانبی، قاب‌ها مخصوص آیفون و برخی از آیفون‌های دیگر هم برای مقابله با کرونا ویروس هزینه خواهد شد.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر