یکی از مقام‌های سامسونگ ساخت گلکسی نوت ۲۱ را تأیید کرد

Untitled-1.jpg

در روزها و ماه‌های گذشته بارها و بارها از افراد نزدیک کمپانی سامسونگ و در شایعاتی مختلف، که در رابطه با پایان سری نوت گلکسی ‌بود، شنیدیم. حالا یکی از خبرگزاری‌هه به نام Yonhap News به نقل از یکی از مقام‌های سامسونگ اعلام کرده که این شرکت مشغول ساخت گلکسی نوت ۲۱ است و قرار است که این دستگاه به بازار عرضه شود.

همین روز گذشته بود که رئیس بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌های سری نوت قرار است که راهی دیگر دستگاه‌های این کمپانی بشود. اما امروز یکی از مقامات سامسونگ که نام او فاش نشده در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرگزاری Yonhap News گفته است که اظهارات رئیس بخش موبایل سامسونگ به معنای مرگ قریب‌الوقوع گوشی‌های سری نوت نیست.

Galaxy-Note-1.jpg
-

هنوز نمی‌توان درست تشخیص داد که کدام شایعات به وقوع خواهد پیوست، بسیاری از خبرگزاری‌ها اخباری راجب مرگ این پرچمدار منتشر کردند و تعدادی از گزارش‌ها نیز به ادامه تولید این محصول اشاره دارد. به عنوان مثال خبرگزاری رویترز که بسیار معتبر است، مدتی قبل اعلام کرد که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای ساخت گلکسی نوت ۲۱ ندارد و این کمپانی می‌خواهد بر روی ساخت گوشی‌های تاشو جدید خودش متمرکز شود.

یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای که ارتباط نزدیکی با کمپانی سامسونگ دارد، به نام ET News در ماه گدشته اعلام کرد که گلکسی نوت 21 قرار است که آخرین پرچمدار این سری باشد و بعد از آن دیگر تولید این سری متوقف خواهد شد. هنوز به طور جد نمی‌توانیم راجب این مسئله اظهار نظری داشته باشیم، اما با توجه به اینکه قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen راهی دیگر گوشی‌های سامسونگ می‌شود، کاملا واضح است که سامسونگ قصد دارد دیر یا زود تولید گوشی‌های گلکسی نوت را متوقف کند و اما اینکه چه زمانی می‌خواهد این تصمیم را اجرایی کند هنوز مشخص نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر