سری گلکسی S21 در تاریخ ۲۵ دی معرفی می‌شوند

Untitled-1.jpg

امسال سامسونگ سنت شکنی کرده و برعکس سال‌های گذشته که سری اس و پرچمداران خودش را در ماه فوریه رونمایی می‌کرد، امسال این روند تغییر کرده و همان‌گونه که در شایعات گفته شده بود این کمپانی قصد دارد یک ماه زودتر از انتظار از پرچمداران جدید خود پرده‌ بردارد. حالا براساس گفته‌های یکی از نمایندگی‌های سامسونگ در کشور هند مشخص شده است که گوشی‌های سری گلکسی S21 در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) رسما معرفی خواهند شد.

این تاریخ اعلام شده برای اولین بار نیست که می‌شنویم، اما یک تاریخ رسمی است،به دلیل اینکه یکی از نمایندگی‌های رسمی این تاریخ را اعلام کرده‌است. حدود یک ماه پیش یکی از افشاگران به تاریخ 25 دی ماه اشاره کرده بود، حتی چند روز قبل هم سایت Android Police اعلام کرد گوشی‌های گلکسی S21 در این تاریخ رسما معرفی خواهند شد.

البته یکی از رسانه‌های هندی می‌گوید که این گوشی‌ها از تاریخ ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) راهی بازار هند خواهد شد و براساس اطلاعاتی که از طریق وب‌سایت Android Authority نیز منتشر شده قرار است که در این کشور گلکسی S21 با پردازنده اگزینوس 2100 به دست مشتریان برسد. هر چه به این زمان نزدیک‌تر شویم اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد، به عنوان مثال در همین روزهای گذشته اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده و مثلا می‌توانیم به لو رفتن تیزرهای تبلیغاتی مربوط به دوربین آن‌ها اشاره کنیم.

Galaxy-S21-2-2.jpg
-

خانواده سه عضوی گلکسی S21 هر کدام با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز ارائه خواهند شد که اندازه‌ی آن‌ها از ۶.۲ اینچ آغاز می‌شود و به ۶.۸ اینچ می‌رسد. در ضمن باید خاطرنشان کنیم گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند که در همین زمینه می‌توانیم به گزارش‌های مربوط به مرگ سری گلکسی نوت اشاره کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر