مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra فاش شد

گلکسی اس 21 اولترا.jpg

با وجود شایعاتی که در خصوص جایگزین شدن گلکسی اس 21 اولترا به جای سری نوت مطرح می‌شود، حالا بیشتر از هر زمانی در مرکز توجه است. حالا هم مشخصات دوربین اصلی این گوشی فاش شده است.

این روزها بازار شایعات درباره گوشی‌های بعدی سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی S21 داغ است. حالا اما افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، Ice Universe اطلاعاتی را درباره‌ی دوربین گلکسی S21 Ultra منتشر کرده است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این گوشی از دوربین اصلی پنج گانه بهره خواهد برد، این در حالی است که گلکسی S21 و گلکسی S21+ هر دو به دوربین‌های 3 گانه‌ی اصلی مجهز خواهند شد.

لنز اصلی در دوربین 5 گانه‌ی گلکسی S21 Ultra 5G، لنز 108 مگاپیکسلیISOCELL HM3 با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری است که هر 9 پیکسل ترکیب شده و 1 پیکسل را تشکیل می‌دهند. همچنین گفته می‌شود که این سنسور در مقایسه با سنسور HM1 که امسال سامسونگ در گوشی‌هایش به کار گرفته بود، حدود 12 درصد حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد.

دوربین اصلی گلکسی S21 Ultra.jpg
دوربین اصلی گلکسی S21 Ultra -

این زرولوشن به اندازه کافی زیاد است تا تصاویر ثبت شده با آن، با زوم دیجیتالِ حداکثر 3 برابری، هیچ یک از جزئیات را از دست ندهند. این دوربین همچنین شامل یک لنز تله فوتوی 10 مگاپیکسلی ISOCELL Fast 3J1 با اندازه پیکسل 1.22 میکرومتری با قابلیت زوم 3 برابری است. این گوشی از یک دوربین پیروسکوپی، درست مانند دوربین تله فوتو هم بهره می‌برد. آخرین دوربین به کار رفته در این گوشی، لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با سنسور IMX563 (با اندازه‌ی پیکسل‌های 1.4 میکرومتری) است که تنها سنسور سونی است که در دوربین‌های اصلی گلکسی S21 Ultra 5G به کار رفته است.

این گوشی با لیزر فوکوس خودکاری که در گلکسی نوت 20 اولترا به کار رفته بود، همراه خواهد شد. درواقع تجربه‌ی تلخ سامسونگ از به کارگیری سنسور ToF ضعیف در گلکسی S20، باعث شده است تا سامسونگ استفاده از این سنسور را ترجیح بدهد.

اخبار مرتبط:

گلکسی S21 احتمالاً بدون شارژر درون جعبه، راهی بازار می‌شود؛ تقلید سامسونگ از اپل

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر