سامسونگ: نسل جدید گلکسی نوت در سال 2021 عرضه نمی‌شود

سری نوت در سال 2021 عرضه نمیشود.jpg

بعد از شایعات مختلف درباره‌ی حذف سری نوت از گوشی‌های سامسونگ، این کمپانی ضمن اعلام اینکه قصد حذف این خانواده به صورت کامل را ندارد، از عدم عرضه‌ی عضو جدیدی از آن در سال جاری خبر داده است.

مدت‌های طولانی شایعات زیادی درباره‌ی حذف سری نوت سامسونگ به گوش می‌رسید. این شایعه با پشتیبانی از قلم Spen در گلکسی S21 Ultra بیشتر شدت گرفت و حتی عده‌ی زیادی این خبرها را تأیید هم کرده بودند. همچنین گفته می‌شد که گوشی‌‌های تاشو گلکسی زد فلیپ با پشتیبانی از قلم Spen جایگزینی برای سری نوت خواهند بود. حالا اما رئیس بخش موبایل سامسونگ، "دی‌جی کو" اعلام کرده است که سامسونگ تصمیم ندارد خانواده‌ی گلکسی نوت را به صورت کامل کنار بگذارد اما در سال جاری این کمپانی قصد عرضه‌ی عضو جدیدی از این خانواده را ندارد.

با این وجود هیچ صحبتی درباره‌ی عرضه‌ی نسل جدیدی از این گوشی در سال 2022 هم به میان نیامده است اما آنچه مسلم است، این است که اگر قرار به معرفی یک گوشی از سری نوت باشد، به رسم هر ساله این اتفاق در تابستان یعنی در نیمه‌ی دوم سال میلادی رخ خواهد داد.

به هر حال آنچه به ذهن می‌رسد این است که به واسطه‌ی نزدیک شدن گوشی‌های سری Note و S این کمپانی، سامسونگ با عدم عرضه‌ی گوشی‌های سری نوت در سال جاری، تصمیم دارد تأثیر حذف این خانواده روی فروش گوشی‌های سری S را بسنجد.

به عنوان جمع بندی باید بگوییم که برای سال جاری خبری از عرضه‌ی گوشی سری نوت نیست. به نظر شما ادامه‌ی این روال چگونه خواهد بود؟ آیا در سال 2022 سامسونگ با عضو جدیدی از این خانواده همراه خواهد شد یا خیر؟

گوشی‌های سری نوت با قلم Spen.jpg
گوشی‌های سری نوت با قلم Spen -

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مسعود

چهارشنبه, 27 اسفند 1399

سری نوت رو بزارد کنار و روی گوشی های رول شونده و فولد تمرکز کنه بهتره

پاسخ

ثبت نظر