طراحی گلکسی نوت ۲۰ پلاس فاش شد

Untitled-1.jpg

وبسایت معروف Ice Univerce که بسیار سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی‌های سامسونگ دارد، این بار به سراغ گلکسی نوت 20 رفته و تصویری از قاب محافظ این دستگاه منتشر کرده که کاملا می‌توانیم طراحی این دستگاه را با جزئیات تماشا کنیم.

از مدت‌ها پیش اطلاعات زیادی از سری گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شده، که تقریبا می‌توان گفت تمام اطلاعات لازم را به‌دست آوردیم. اما همه ما از طراحی این دستگاه مطمئن نبودیم تا به امروز که تصاویری از قاب محافظ این دستگاه‌ مشاهده کردیم. همانطور که مشاهده می‌کنید در بخش دوربین اصلی شاهد پنج حفره هستیم، که به احتمال زیاد سه لنز اصلی، اولترا واید و تله‌فوتو در این حفره‌ها قرار می‌گیرند و و یکی دیگر از این حفره‌ها مربوط به سنسور ToF خواهد بود و در حفره آخر بدون شک فلش LED قرار خواهد گرفت.

Galaxy-Note-20-Plus-Case-01.jpg
-

در تصویر دوم که بخش پایینی این قاب دیده می‌شود اطلاعاتی از طراحی بخش پایینی این دستگاه نیز در اختیار ما قرار می‌دهد. در زیر گلکسی نوت 20 شاهد چهار حفره هستیم که یکی از آن‌ها برای میکروفون و دیگری برای بلندگو و در کنار این دو جایگاه S Pen قرار گرفته است. بزرگ‌ترین حفره دیده شده هم بودن شک مربوط به درگاه شارژ USB-C است.

Galaxy-Note-20-Plus-Case-05.jpg
-

تغییری که در این دستگاه نسبت به نسخه قبل مشاهده می‌کنیم جابه‌جایی قلم S Pen از سمت راست به سمت چپ است که دلیل اینکار این است که دکمه کم و زیاد و پاور در سمت راست قرار گرفته‌اند و دیگری جایی برای قلم مخصوی گلکسی نوت 20 نیست. تغییر در طراحی سامسونگ کاملا به چشم می‌آید چرا که نسبت به نسخه قبلی خود این دستگاه از طراحی باکسی شکل و زاویه دار استفاده خواهد که که اپل نیز این روند را برای آیفون 12 در پیش گرفته است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر