گوشی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را از نمای جلویی ببینید

Untitled-1.jpg

مدت‌هاست که در رابطه با گلکسی اس 20 فن ادیشن شایعات و حرف‌های زیادی می‌شنویم اما هنوز تصویری را از این گوشی ندیده‌ایم، دیروز بود که evleaks افشاگر معروف، تصویری از نمای جلویی این موبایل برای کاربران در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشته است.

مدت‌هاست که در رابطه با گلکسی اس 20 فن ادیشن شایعات و حرف‌های زیادی می‌شنویم اما هنوز تصویری از این گوشی را ندیده بودیم. با این حال روز گذشته بود که evleaks افشاگر معروف، تصویری از نمای جلویی این موبایل برای کاربران در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشته است.

این دستگاه براساس نام گزاری که روی آن انجام شده، از خانواده گلکسی اس 20 است که به همراه اعضای دیگر خانواده رونمایی نشد. تا به امروز هم در رابطه با تولید این موبایل اخبار و شایعات ضد و نقیضی منتشر شده بود. اما اولین تصویر بالاخره فاش شد و حالا در پنل جلویی هیچ تغییری نسبت به محصولات دیگر این خانواده شاهد نیستیم.

براساس شایعات منتشر شده، این دستگاه بیشتر شبیه به گلکسی اس 20 پلاس است. این دستگاه مجهز به نمایشگر ۶.۵ تا ۶.۷ اینچی خواهد بود که با نرخ رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به تصویر در می‌یابیم که این دستگاه زیبایی گلکسی اس 20 پلاس را ندارد اما از لحاظ قطعات داخلی شباهت زیادی در این دو دستگاه وجود خواهد داشت. در تصاویر زیر تفاوت صفحه نمایش گلکسی اس 20 پلاس و نسخه فن ادیشن را شاهد هستید.

gsmarena_001-610x380.jpg
-

با توجه به تصاویر فوق حاشیه‌ها در نسخه فن ادیشن بیشتر است البته این را نباید فراموش کنیم که در رابطه با حاشیه‌‌ها نباید به رندرها اعتماد کنیم، اما آنچه که پیداست حاشیه‌های این دستگاه به نسبت گلکسی اس 20 پلاس بیشتر خواهد بود. در رابطه با دوربین‌ سلفی به کار رفته در پنل جلویی هنوز خبری منتشر نشده است.

ما هم منتظر اخبار آینده خواهیم بود تا تصویری از پنل پشتی این دستگاه را ببینیم، اما براساس انتظارات در این گوشی هم از همان ماژول مستطیل شکل نسبتا بزرگ استفاده خواهد شد. شایعات حاکی از آن است این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق عریض در کنار یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری بهره می‌برد. اما این اخبار هنوز به تاییدیه رسمی نرسیده‌اند.

به نظر می‌رسد که گلکسی اس 20 فن ادیشن از پردازنده اسنپدراگون 865 بهره‌ ببرد که این می‌تواند یک خبر خوب برای کاربرانی باشد که در مناطقی زندگی می‌کنند، همیشه گوشی‌های سامسونگ از پردازنده اگزنیوس استفاده می‌کند، تا بدین ترتیب بتوانند تجربه یک پرچم‌دار قدرتمند از غول کره‌ای را با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ داشته باشند.

gsmarena_002-2-610x380.jpg
-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر