کالبد شکافی گلکسی S21 5G؛ نقاط ضعف و قوت تعمیر پذیری

گلکسی S21 5G.jpg

گلکسی S21 5G ارزان قیمت‌ترین گوشی پرچمدار 2020 سامسونگ است که حالا با انتشار ویدئوی کالبد شکافی آن، نقاط قوت و ضعف تعمیر پذیری آن مشخص شده است.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره چند روز پیش و در جریان رویداد آنپکد 2021 سامسونگ، شاهد معرفی پرچمداران این کمپانی از سری S21 بودیم. حالا ویدئوی کالبد شکافی گلکسی S21 5G منتشر شده است و نشان از این دارد که اجزای داخلی این گوشی، شباهت بسیار زیادی به گلکسی S20 دارد. برای مشاهده‌ی اجزای داخلی این گوشی، ابتدا باید پنل کاملاً پلاستیکی پشتی آن را باز کنیم.

این گوشی دارای دو mmWave 5G است و یک آنتن آن در سمت راست و دیگری در سمت چپ قرار گرفته است. اگرچه این آنتن‌های این گوشی بزرگ نیستند اما به هر حال دو آنتن بیشتر از گوشی‌های 4G داریم.

سادگی تعویض نمایشگر؛ نقطه قوت گلکسی S21 5G

یکی از تغییراتی که در گلکسی S21 5G نسبت به گوشی‌های قبلی شاهد هستیم، این است که حالا نوار کابلی نمایشگر، کاملاً قابل جدا شدن است. به لطف همین تغییر، امکان تعویض نمایشگر به مراتب ساده‌تر خواهد شد و تنها به جدا کردن پنل پشتی، سیم پیچ شارژ وایرلس و اسپیکر نیاز دارد.

دشواری‌های تعمیر؛ دوربین سلفی و باتری

دسترسی و قابلیت تعمیر دو بخش از گلکسی S21 5G، شامل باتری و دوربین سلفی آن می‌شود. باتری بدون هیچ گونه زبانه‌ای برای جداسازی، به قسمت پایینی چسبیده است که البته این مسئله در گوشی‌های سامسونگ طبیعی است. دوربین سلفی هم به فریم گوشی چسبیده است که بعد از گلکسی Z Flip شاهد چنین تغییری در گوشی‌های سامسونگ بودیم.

ویدئوی کالبد شکافی گلکسی S21 5G

در ادامه ویدئوی کالبد شکافی گلکسی S21 5G را می‌بینیم:

اخبار مرتبط:

بررسی گلکسی S21 Ultra؛ ستاره‌ی 2021 سامسونگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر