تماشای زنده‌ی رویداد سامسونگ برای معرفی گلکسی S21

رویداد آنپکد گلکسی S21 سامسونگ.jpg

بالاخره انتظارها به پایان رسیده و بعد از مدت‌ها انتشار اخبار و شایعات مختلف، سامسونگ امروز در رویدادی، از گوشی‌های سری S21 خود رونمایی خواهد کرد. می‌توانید این رویداد را به صورت زنده در فیسیت ببینید.

بالاخره انتظارها به پایان رسیده و بعد از مدت‌ها انتشار اخبار و شایعات مختلف، سامسونگ امروز در رویدادی، از گوشی‌های سری S21 خود رونمایی خواهد کرد. به لطف اخبار گوناگون، تقریباً هیچ نقطه‌ی مبهمی درباره‌ی اعضای این خانواده، یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra، وجود ندارد و به طور دقیق همه‌ی مشخصات این گوشی‌ها را می‌دانیم. با این وجود جالب‌ترین اتفاقی که انتظار آن را می‌کشیم، تجهیز گلکسی S21 Ultra، قدرتمندترین عضو این خانواده، به قلم Spen است.

حتی سامسونگ تیزر رسمی از گوشی های سری گلکسی S21 را هم منتشر کرده است که در ادامه میبینید:

اگر چنین اتفاقی بیفتد، عملاً هدف اصلی تولید گوشی‌های سری نوت، بی اهمیت می‌شود. از این رو این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد پایان راه سری گلکسی نوت سامسونگ باشیم. البته گفته می‌شود که امسال همچنان گوشی‌های گلکسی نوت 21 معرفی و راهی بازار شوند اما این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت 21، آخرین عضو از سری نوت باشد.

به هر ترتیب امشب حدود ساعت 18:30 رویداد رونمایی از گوشی‌های گلکسی S21 برگزار خواهد شد که از طریق ویدئو زیر می‌توانید این رویداد را به صورت لایو ببینید. البته فراموش نکنید که برای مشاهده‌ی رویداد باید از VPN استفاده کنید.

شما چه انتظاراتی از رویداد معرفی گوشی‌های سری S21 سامسونگ دارید؟

اخبار مرتبط:

عمر باتری گلکسی S21 با اگزینوس 2100 بیشتر از اسنپدراگون 888 خواهد بود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر