تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 فاش شد؛ شارژی همراه دستگاه نیست

گلکسی S21.jpg

دو روز دیگر شاهد رونمایی از پرچمداران 2021 سامسونگ خواهیم بود و حالا با انتشار پوسترهایی از آن‌ها، حذف شارژر و اسلات کارت حافظه تایید شده است.

تنها دو روز تا رونمایی از پرچمداران سری S سامسونگ باقی مانده است و حالا شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی از این گوشی‌ها هستیم که برخی ویژگی‌های آن را فاش می‌کند. با فیسیت همراه باشید تا این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم.

حذف شارژر تایید شد

اولین چیزی که از این پوسترهای منتشر شده به چشم می‌آید، محتوای جعبه‌ی گلکسی S21 است. با این تصاویر مطمئن شدیم که پرچمداران 2021 سامسونگ از سری S، بدون شارژر عرضه خواهند شد. درواقع سامسونگ هم همان تصمیمی را گرفته است که اپل در ماه اکتبر و برای عرضه‌ی آیفون‌های 12 گرفته بود.

درون جعبه‌ی گوشی گلکسی S21، کابل USb-C، سوزن سیم کارت و دفترچه‌ی راهنما قرار گرفته است اما خبری از آداپتور شارژر نیست و این را از جعبه‌ی کوچک گلکسی S21 متوجه می‌شویم. بدون شک سامسونگ هم حذف شارژر را به عنوان یک تصمیم در جهت حفاظت از محیط زیست اعلام خواهد کرد. با این حال، چنین تصمیمی بسیاری از طرفداران سامسونگ را ناامید کرده است.

محتوایات گلکسی S21.jpg
محتوایات جعبه گلکسی S21 -

عدم پشتیبانی از کارت حافظه

پوستر دیگری از این گوشی، توسط Roland Quandt در توییتر منتشر شده است و اطلاعاتی همچون پشتیبانی از 5G، استاندارد IP (که نشان دهنده‌ی مقاومت گوشی در برابر آب و گرد و غبار است) و... را در این گوشی‌ها تبلیغ می‌کند. با این حال تمرکز اصلی این پوستر بر روی حافظه‌ی داخلی گوشی است. سامسونگ همراه با عرضه‌ی گلکسی S7، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD را روی کار آورد اما به نظر می‌رسد که در گوشی‌های سری گلکسی S21، شاهد پایان این روند و حذف پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی باشیم.

در عضو سامسونگ این کمبود را با افزایش حافظه داخلی جبران می‌کند. در واقع گلکسی S21 و S21+ با حافظه‌ی 256 گیگابایتی و گلکسی S21 Ultra با حافظه‌ی 512 گیگابایتی راهی بازار خواهند شد.

ErhdMezXUAE5xmU.jpeg
تمرکز بر میزان حافظه گلکسی S21 -

به هر ترتیب تنها دو روز تا معرفی این گوشی‌ها و مشخص شدن همه‌ی اطلاعات آن‌ها باقی مانده است.

پیشنهاد فیسیت:

عمر باتری گلکسی S21 با اگزینوس 2100 بیشتر از اسنپدراگون 888 خواهد بود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سینا فرامرزیان

چهارشنبه, 24 دی 1399

واقعا که سامسونگ فقط دزدی بلده!
داره یه کم یه کم هندزفری و شارژر رو هم حذف می کنه!

پاسخ

ثبت نظر