گلکسی S22 احتمالا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی المپوس اوایل ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

Untitled-1.jpg

بدون شک بعد از برگزاری مراسم پیش‌رو کمپانی سامسونگ که در تاریخ 11 آگوست یعنی 20 مرداد ماه انجام خواهد شد، همه نگاه‌ها به سمت رویداد بزرگ بعدی این شرکت معطوف خواهد شد. انتظارات از کمپانی سامسونگ بالا رفته چرا که سری گلکسی نوت در سال 2021 رونمایی نخواهد شد و به همین دلیل چاره‌ای جز انتظار برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 نداریم.

در رابطه با گوشی‌های کمپانی سامسونگ هر روز اخبار جدید منتشر می‌شود و اکنون یکی از رسانه‌های نزدیک به این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که در ماه ژانویه 2022 یعنی در دیماه یا بهمن ماه سری گلکسی اس 22 معرفی خواهند شد. باید خاطرنشان کنیم سری گلکسی S21 هم در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شدند و در همین ماه به دست کاربران رسیدند. بنابراین انتخاب ماه ژانویه برای معرفی سری گلکسی S22 اصلا دور از ذهن نیست.

این رسانه در ادامه صحبت‌هایش اشاره داشته به مشخصات فنی این دستگاه که با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مبتنی بر برند المپوس به بازار عرضه خواهد شد و در کنار آن 4 دوربین دیگر نیز قرار خواهد داشت. برای افرادی که با این برند آشنا نیستند باید بگوییم که المپوس یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه‌ی دوربین و اپتیک است که در این صنعت سابقه‌ی بسیار زیادی دارد. سه ماه پیش بود، خبری منتشر شد که سامسونگ و شرکت المپوس، قراردادی جهت همکاری منعقد کردند و بدون شک از همان زمان سامسونگ برای دوربین سری گلکسی S22 برنامه‌ریزی کرده‌ است.

Galaxy-S22-200MP-Olympus-2.jpg
-

همکاری تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با برندهای مشهور فعال در حوزه‌ی عکاسی به پدیده‌ی رایجی تبدیل شده اما سامسونگ ظاهرا می‌خواهد برای نخستین بار چنین کاری را انجام دهد. در برخی گزارش‌ها آمده که در واقع المپوس ایده‌ی همکاری با سامسونگ برای توسعه‌ی دوربین موبایل را مطرح کرده است.

خود کمپانی سامسونگ همان‌گونه که شما می‌دانید یک از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سازندگان سنسورهای دوربین موبایل در جهان است و در همین رابطه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. بنابراین به نظر می‌رسد فایده‌ی این همکاری بیشتر به بحث تبلیغات و بازاریابی برمی‌گردد.

در یک گزارش دیگری که طی روزهای قبل منتشر شده، خبر از این داده که کمپانی سامسونگ ایده‌ی استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گلکسی S22 کنار گذاشته و نمی‌خواهد این گوشی را به چینی دوربینی مجهز کند.

هنوز زمان زیادی تا رونمایی از سری پرچمدران جدید سامسونگ باقی مانده و بدون شک تا آن زمان اخبار و شایعات دیگری منتشر خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ برای کاربران خودش یک سوپرایز بزرگ در نظر گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Sam Mobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر